Hi,
Ik heb 2 weken geleden een FG Marder gekregen, na een paar dingen gemaakt te hebben net voor de eerste keer gereden, maar ik heb een probleempje. Als ik een beetje gas geef rolt ie gewoon lekker vooruit, geef ik meer gas/vol gas dan word ie maar een héél klein beetje sneller maar je hoort de motor wel veel meer toeren maken. Ik ben een hele grote noob op bigscale gebied en dus al helemaal met benzine motoren etc. Mijn vader zei dat dit de koppeling (dacht ik) zou kunnen zijn. Is dit zo? En zo ja, hoe kan ik er voor zorgen dat dit ding niet doorslipt? (Of wat het dan ook doet) Zo nee, wat zou het dan kunnen zijn?
Na een paar minuten gereden te hebben en toen weer vol gas te geven hoorde je de motor meer toeren maken maar je hoorde ook een raar geluid (waarschijnlijk van het ding dat niet goed is/staat)
Iemand de oplossing voor mij?
Nog een paar kleine andere vraagjes;
Ik trek altijd 2 keer aan de motor en hij springt dan meteen aan, dit is toch erg goed of niet? (Of moet het eigenlijk 1 keer trekken zijn en hij moet aanspringen?)
Ik moet altijd de choke open/dicht draaien met een tang omdat het hendeltje er niet meer op zit. Ik heb al in manuals etc. gekeken welk bestelnummer dit hendeltje heeft, maar kon niks vinden. Weet iemand misschien welk bestelnummer dit is en waar ik het kan kopen?
Ik heb trouwens gehoord dat er een Marder is met een 26CC en 29CC motor, aan welke dingen kan je zien dat je een 26CC of 29CC hebt? Er staat bij mij namelijk niks daarvan op.
Ik hoop dat jullie mijn vragen beantwoorden kunnen, vooral de eerste is belangrijk.
Alvast bedankt,
Patrick
Ik heb 2 weken geleden een FG Marder gekregen, na een paar dingen gemaakt te hebben net voor de eerste keer gereden, maar ik heb een probleempje. Als ik een beetje gas geef rolt ie gewoon lekker vooruit, geef ik meer gas/vol gas dan word ie maar een héél klein beetje sneller maar je hoort de motor wel veel meer toeren maken. Ik ben een hele grote noob op bigscale gebied en dus al helemaal met benzine motoren etc. Mijn vader zei dat dit de koppeling (dacht ik) zou kunnen zijn. Is dit zo? En zo ja, hoe kan ik er voor zorgen dat dit ding niet doorslipt? (Of wat het dan ook doet) Zo nee, wat zou het dan kunnen zijn?
Na een paar minuten gereden te hebben en toen weer vol gas te geven hoorde je de motor meer toeren maken maar je hoorde ook een raar geluid (waarschijnlijk van het ding dat niet goed is/staat)
Iemand de oplossing voor mij?
Nog een paar kleine andere vraagjes;
Ik trek altijd 2 keer aan de motor en hij springt dan meteen aan, dit is toch erg goed of niet? (Of moet het eigenlijk 1 keer trekken zijn en hij moet aanspringen?)
Ik moet altijd de choke open/dicht draaien met een tang omdat het hendeltje er niet meer op zit. Ik heb al in manuals etc. gekeken welk bestelnummer dit hendeltje heeft, maar kon niks vinden. Weet iemand misschien welk bestelnummer dit is en waar ik het kan kopen?
Ik heb trouwens gehoord dat er een Marder is met een 26CC en 29CC motor, aan welke dingen kan je zien dat je een 26CC of 29CC hebt? Er staat bij mij namelijk niks daarvan op.
Ik hoop dat jullie mijn vragen beantwoorden kunnen, vooral de eerste is belangrijk.
Alvast bedankt,
Patrick