Graag gedaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik kan het mis hebben, "iets" zegt mij gevoel ,dat deze foto uit de fotosoep komt ... :-?
Zow, heb ook al 30 jaar niks meer in dit draadje gepost dus wordt weer eens tijd.
Na jaren en jaren analoog te hebben lopen spelen met een keur aan oude cams (Praktica MTL3, Lomo cam, polaroid, etc) en een fossiele Olympus 3.2 MP begin dit jaar maar eens de stap gemaakt naar het digitale tijdperk met een Nikon D5100 (na 5 maanden beginnen de vingers al te jeuken naar een D7100 maar modelbouw en foto tegelijkertijd kan bruintje financieel niet trekken ;D). Gelijk een paar lenzen erbij: 18-55vr (voor een kitlens een toppertje), 55-200vr, 35mm 1.8 en 85mm macro.
Bij het digitale tijdperk hoort een een digitale site dus maar aangemeld bij 500px. Mijn kleine stukje daarin is: 500px / Raoul Van Den Heuvel / Photos.
Ben in ieder geval blij mijn oude hobby van vroeger weer hervonden te hebben (digitaal schiet je toch maar plaatjes), de afgelopen jaren had modelbouw me volledig in haar greep.
Groet Raoul
Bij het digitale tijdperk hoort een een digitale site dus maar aangemeld bij 500px. Mijn kleine stukje daarin is: 500px / Raoul Van Den Heuvel / Photos.
Ben in ieder geval blij mijn oude hobby van vroeger weer hervonden te hebben (digitaal schiet je toch maar plaatjes), de afgelopen jaren had modelbouw me volledig in haar greep.
Groet Raoul