Modelvliegen op TV + gratis hezik voor lul zien staan

• Topicstarter Topicstarter hezik
  • Startdatum Startdatum
Komt dat allen zien! Een item over F3P indoor vliegen en, alsof dat nog niet genoeg is, krijgt u daarbij gratis te zien hoe ondergetekende voor paal staat. Dat mag u uiteraard niet missen!

Waar/waneer?

Vrijdag a.s, nederland 2, 18:50, Man bijt hond

Wat achtergrondinfo.. het item heet 'de tiende plek' en in dit item volgen ze iemand die de tiende plek behaald bij een evenement.

Ze hebben mij niet gevolgd en ik heb de hele dag de camera weten te ontwijken. De 2e vluchtronde was ik de laatste piloot en toen ik geland werd werd ik gelijk gekidnapped, gefeliciteerd u bent 10e, of ik even mee wilde komen.

Er kwam nog een ronde, en ik ben uiteindelijk elfde geworden, maar ja, het is tv, who cares, en danderbij u ziet er wel leuk lullig uit zo, dus U nemen we!

Dan moet je mee, op een grote witte vierkante doos, wordt er je een roset opgeprikt, krijg je een bos bloemen en champagne en moet iederen 'uitzinnig' voor je applaudiseren. Veel meer dan een beetje schaapachtig grinniken kon ik niet voortbrengen.

Dus.. als je een (denk ik/hoop ik) leuk item over F3P wilt zien EN mij voor lul wilt zien staan op een grote witte doos met een 10 erop (dat is vast z'n IQ want z'n ranking is het niet!), kijkt dan allen! Zegt het voort!

Letten we niet meer op taalgebruik?

Als je niet op past, krijgt hij net als de Veerkampjes straks nog een eigen serie. `He, die Hezik´. :D

Letten we niet meer op taalgebruik?

Kun je aangeven waar je precies over struikelt? 'voor lul staan' is volgens mij tegenwoordig gewoon een geaccepteerde uitdrukking. Het woord 'lullig' net zo goed.

Dus, verlicht mij, wat is het knelpunt?

Ik zou er trots op zijn. Hoeveel anderen hebben de televisie in prime-time gehaald en worden daarin ook nog gehuldigd. :worship: :thumbsup: :worship:

Een mooie eerste stap richting het presidentschap: Hezik For President. :lol:

Een mooie eerste stap richting het presidentschap: Hezik For President. :lol:

Hee Henri; volgens mij heb je een fan!
3aa.gif

Gratis? Ik zou er wel wat voor willen betalen om Henri voor l*l te zien staan.

Dit wordt weer echt ouderwetse televisie: geboend en gewassen (in zinken teil), pyama aan, haartjes gekamd, de kolenkachel op volle kracht, met bord boerenkool op schoot tv kijken.

Laatst bewerkt:
Dus.. als je een (denk ik/hoop ik) leuk item over F3P wilt zien EN mij voor lul wilt zien staan op een grote witte doos met een 10 erop (dat is vast z'n IQ want z'n ranking is het niet!), kijkt dan allen! Zegt het voort!

F3P (en modelvliegsport in het algemeen) onder de aandacht op de Nederlandse tv. Ik neem aan dat er verder geen commentaar hierop geleverd wordt in Man Bijt Hond? Sehr Scho:n. Gaan we zeker zien :D

En Hezik voor lul op de Nederlandse tv?! dat is zeker goud waard.:yes:

Jammer dat ik dan in de trein zit op weg naar huis. Maar in de herhaling (youtube, uitzendinggemist.nl) is het natuurlijk ook leuk om te zien.

(No offence ;))

Dit wordt weer echt ouderwetse televisie: geboend en gewassen (in zinken teil), pyama aan, haartjes gekamd, de kolenkachel op volle kracht, met bord boerenkool op schoot tv kijken.

wij hebben een douchecabine, centrale verwarming en eten zuurkool, maar voor de rest wel geboend met de haartjes netjes in de vouw in de pyama met een bordje op schoot naar man bijt hond kijken :p

Hier zijn we g[CENSUUR]me mooi klaar mee. Ik weet al precies hoe dit gaat, Hezik op tv, gelijk artiestenneigingen, celebrity gedrag en voor je het weet moeten we hem straks betalen voor een reactie van hem op je post. Wordt het hele forum stilgelegd voor de introductie als Hezik inlogd.

Verbieden moesten ze het, verbieden zeg ik je, vroeger toen ik jong was en bla en bla en bla....

Henry ik vindt het :thumbsup: je krijgt nu eindelijk de aandacht die je verdiend.

Ik ben bang dat ik ook wel in beeld kom met een diepte interview.
maar dat komentaar komt later wel :cool::cool:
oeps ik dwaal af wandt de aandacht is vandaag helemaal voor jou :D:D

Ik ben bang dat ik ook wel in beeld kom met een diepte interview.

LOL, bijna iedereen is wel een keer aan het woord geweest geloof ik. Urlien als enige vrouwelijke "betrokkene" bij de wedstrijd werd bijna gesmeekt om wat te vertellen, maar het mocht niet baten:D

Ja tot op dat moment was ik een van de weinigen die nog niet op camera geweest was, althans, niet met interview.

Volgende wedstrijd mogen jullie mij allemaal even aanraken en als jullie lief zijn zal ik ook handtekeningen uitdelen!

Back