Modelvliegclub Ikarus Tubbergen.

Klopt, Vissermax.
Op ons veld was het al op 1e Pinksterdag niet toegestaan om te vliegen (i.v.m. regels in onze milieuvergunning), maar ook niet op 2e Pinksterdag, aangezien wij ook op maandagen niet op ons veld mogen vliegen, jammer, maar zo zijn nu eenmaal onze regels waaraan wij ons moeten houden. :sad:
Eds66 is uiteraard op elke andere vliegdag van harte welkom, mits hij zich aan onze regels houdt (zie onze website).

Ik zal even op de site kijken naar jullie dagen van vliegen.
Druk met het werk en dan eindelijk meer tijd. en dan kijk je niet verder.
Ik hou jullie berichten wel even in de gaten wie er op de dagen zijn.
Allemaal een prettige 2e Pinksterdag.

Edwin.

Voor iedereen die het misschien gemist heeft ...
Er is vanavond een klusavavond op het veld in voorbereiding op ons nieuwe clubgebouwtje en alle hulp is van harte welkom!
Vergeet de schop niet :-):-):-).

Ik had graag willen helpen maar door wat andere zaken kan ik er helaas niet bij zijn.
Ik probeer zaterdag 28 juni er de hele dag bij te zijn
Veel succes en het wordt zeker top

:thumbsup: voor alle mensen die er bij helpen

fanatiek bezig

Hallo leu,

Zo te ziens zijn jullie fanatiek bezig op mijn oude clubje. Pet je af voor ieder van jullie die zijn handjes regelmatig heeft laten wapperen. Ik denk dat het tijd wordt om mijn gezicht eens weer te laten zien en met mij mijn nieuwe vliegende aanwinsten Een aantal van jullie zal ik zaterdag wel zien in Ootmarsum Tot dan.

Gr Hans Nijboer

Leuke reactie Hans en een beetje waardering na al dat ploeteren is altijd welkom :-)
Het is ook zo dat door een paar mensen bergen werk verzet is maar het is allemaal met veel plezier en toewijding gedaan . Heren hulde !!!

En zaterdag dan ietsje minder Ikarus maar des te meer VGG laten we hopen...

Ik zie je daar wel. ;-)

Groeten,

Paul .

Laatst bewerkt:
Hallo Heren,

Veel succes met alle activiteiten, ik ben op vakantie in Zuid-Limburg en kan er helaas niet bij zijn.

Groeten Theo

Een fijne vakantie dan Theo, geniet ervan !

Dan even een kleine update voor de mensen die willen komen in Saasveld.
Ik ga met het bestuur daar overleggen dat, net als andere jaren, mensen met modelvliegtuigen in hun auto gratis en vrije toegang krijgen om het terrein op te rijden naar achteren toe waar onze vliegplek is.
Ik ben er rond een uur of negen al om het eventuele maaien te regelen en vanaf tien uur kunnen we dan gaan vliegen.
Tot een uur of twaalf kun je redelijk makkelijk het veld oprijden maar ik zou niet later komen i.v.m. de drukte.
Ik zal zorgen voor een aantal consumptiebonnen per persoon voor een natje en een droogje.
Neem zoveel mogelijk toestellen mee, vliegend of niet vliegend, want de static show op de grond wordt ook door veel bezoekers gewaardeerd.
De piloten die we nu hebben zijn:

Harald
Richard
Jeroen
Jaap
(Martijn ??)
Nick
Paul

Mocht je ook willen komen dan reageer hier aub want dan kan ik voor de tijd al aangeven hoeveel bonnen ik nodig heb.

Alvast bedankt en mocht je meer willen weten dan ben ik zaterdagmiddag ook nog op ons veld om te vliegen :-).

Groeten,

Paul.

Hallo Paul,

Ik weet niet of ik het red met mijn tijd anders kom ik ook naar Saasveld Dus je mag mij noteren met een vraagteken

Gr Hans

Prima Hans, hoe meer zielen hoe meer vreugd :-).
En als Frank zin heeft om daar uit zijn dak te gaan is hij ook van harte welkom ..

Groeten,

Paul .

Zaterdag de 21e wordt er gewerkt op het veld vanaf een uur of 11.
Diegene die zin heeft en tyd over is van harte welkom.
Vele handen maken immers licht werk.

Groeten harald

Ik heb de foto's gezien op onze website.
Het ziet er zeer goed uit.
Ik hoop er volgende week zaterdag bij te zijn.

Alle lof voor de mensen die dit al gedaan hebben :thumbsup:

Back