Heren piloten,
binnenkort gaan er weer de nodige leden naar Hesborn in het Duitse Sauerland om daar een lang weekend te gaan vliegen.
Je kunt jezelf opgeven via een mail naar mij, maar handiger is het misschien om dat ook hier te doen middels een lijst die iedereen kan inzien.
Als eerste plan hadden we het idee om op donderdag 2 oktober te vertrekken en op zondagmiddag/avond 5 oktober terug te komen.
Maar omdat ik al van een enkel clublid gehoord heb dat het eerste weekend moeilijk gaat worden (en voor mezelf ook want mijn dochter is dan jarig :-( ) is het misschien handig om het weekend erop ook als mogelijkheid te nemen.
Hierbij iets meer info zoals die ook in onze nieuwsbrief verschenen is:
[FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
[FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Bestemming:[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Hesborn, Sauerland - Apartementencomplex Bollerberg (wordt door Paul geregeld).
[/SIZE][/FONT][FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Wanneer:[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
2, 3, 4 en 5 oktober 2014, of 9,10,11 en 12 oktober (donderdag t/m zondag).[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Vervoer:[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Per auto en/of busje (wie er rijdt wordt nog nader geregeld).[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Warme maaltijden:[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Worden door Jeroen verzorgd, mogelijk één keer uit eten.[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Geschatte kosten:[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Circa 120,- euro per persoon, incl. kost, inwoning en benzinekosten.[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Aanmelden bij:[/SIZE][/FONT] [FONT=verdana,arial][SIZE=-1]
Paul: e-mail npwpaulapestaartjegmail.com en/of hier.
[/SIZE][/FONT]
Wees er op tijd bij, want de groep kan niet al te groot worden.
[/SIZE][/FONT]
Weekend 2 Oktober:
1: Jeroen
2: Jaap
3: Martijn
4: Paul ????
5: Nick ????
Weekend 9 Oktober:
1: Paul
2: Nick
3: Jaap (?)
4: Jeroen
5: Egbert
(Lijstje kopiëren en in je eigen bericht plakken)
Edit: De sluiting van inschrijving is het weekend van 20 september. Dit i.v.m. het regelen van de appartementen. We bekijken dan ook definitief welk weekend we gaan. Het eerlijkste lijkt mij degene met de meeste opgave ( ?? ).
Groeten,
Paul.