Modelbouwforum 2011 kalender

Wil je ook een kalender 2011 bestellen?

• Ja

Votes: 137 59,6%
  • Nee

Votes: 93 40,4%

• Total voters
    230
Status
Niet open voor verdere reacties.
calender

jup5130014hj
mijne wedico cat]

@ Denniz ; dat hebt gij heel goe gezien , deze zijn van een kameraad. Alleen zit die niet op niet vaak mbf maar die mag toch evengoed kansmaken dus doe ik het ff..

[mod] Op het gevaar af dat ik overkom als AP 1e klasse (Azijnpisser der 1e klasse):
Ik vraag me af of sommigen hier wel kunnen lezen.

* 1 (even spellen: één!!!) foto per inzender. Da's dus kiezen voor diegenen die er twee of meer op hebben staan.
* Je moet de foto in hoge resolutie ter beschikking hebben (Da's toch echt iets anders als hier in hoge resolutie plaatsen)
* "Modelbouw-gerelateerd"
* Model van jezelf of foto in opdracht van jezelf

En voor de duidelijkheid: Ja, ik ben Azijnpisser der Allereerste Klasse.
Met het Eikenloof ook nog.[/mod]

@ Roel ; je doet alleen maar wat van je verwacht hoor;)

ff een vraag. Ik heb de foto's zelf genomen maar de wagens zijn van een vriend. Hoe zit het hiermee ?

Dit lijkt me ook wel een mooie, al is het toestel niet van mij.
Heb wel zelf de foto gemaakt...

full

Laatst bewerkt door een moderator:
foto kalender

Dsc_6019.jpg

hier een foto van mijn elcon cleon in aktie op onze baan in brunssum grtn adrie ansems van de sky devils

Hallo medebouwers,

Hier ook eentje van mij deze categorie had ik nog niet gezien.

Groeten gerard

[mod] Foto verwijderd wegens belachelijk formaat.[/mod]

Ik wil me wel aanbieden om mee te helpen de beste beelden te kiezen, als fotograaf zijnde vind ik het echt niet zo moeilijk uit de inzendingen de 12 beste te kiezen, het niveau ligt niet echt hoog maar dat neem ik ook niemand kwalijk, het is immers een modelbouwforum en geen fotografieforum.
Toch mogen de foto's die op de kalender komen dan wel van enige kwaliteit zijn.

Keep on shooting en wees kritisch voor jezelf!

Er zitten enkele hele mooie tussen. Blijf het jammer vinden dat verscheidene vliegtuigen ondanks joekels van canopies lege cockpits en geen piloot aan boord hebben. Erg jammer.

Bij deze mijn Flair Fokker DVII. Dit is 1 vd kisten die Fokker direct na de oorlog vanuit Duitsland naar Nederland smokkelde per trein en die de kern vormde vd de nieuwe "luchtmacht"...............
Gefotografeerd op ons veldje in de Wieringermeer en daarna "opgeleukt" in Photoshop.

Uploaded with ImageShack.us

Verwijdert,

Interesse is weggeebt!

mijn bijdrage in opdracht van mij en door mij gemaakt
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back