Deelnemers Mini cup. Deelnemers die zich tot 28-02 aangemeld hebben: Peter Zegers Gert-Jan Lange Edwin Weijn Steven Quint Frits Maeyer Robert Meulenberg John Broeren Jos Dijkstra Dennis Keijzer Sjoerd Bleumink Heiko Soomers Martin v. Doodewaard Jurrie van den berg Rijden alleen maar voor S&B. Harrie Schiks Chris Lukkassen
Nog niet, ik denk dat binnen 2 weken de eerste autos zullen rijden, en dan komen er vanzelf filmpjes. Gr Jos
Mijn MINI Zo ik heb de mini vandaag ook gehaald, vanmiddag laat vertrokken naar TPS in Westervoort. Auto ziet er super uit. Er zijn wat kleine aanpassingen op de auto die alleen maar POSITIEF uitvallen: * geen Savox 1256 maar een Savox 1268 zodat beide servo's nu geschikt zijn voor 7,4 volt. * Aluminium motorsteun voor de zekerheid. Harrie en Chris bij deze wil ik jullie beide nog bedanken voor de service en natuurlijk de koffie. Voor de mensen die nog twijfelen (niet doen, gewoon meedoen) een paar fotos van de mini, en de sponsorstickers. Gr Jos
Hot news. Verloting van een MINI voor een weekend. Ekris MINI stelt een heel weekend een nieuwe MINI Roadster beschikbaar. Deze MINI kan op een weekend naar keuze op Vrijdag 17.00 uur worden opgehaald bij de Ekris vestiging in Utrecht en de daaropvolgende Maandag om 10.00 uur weer worden ingeleverd. De MINI wordt voorzien van een volle tank brandstof, de overige tankkosten zijn voor rekening van de rijder. Hij mag dus met nog twee druppels brandstof in de tank weer ingeleverd worden.... Dit wordt verloot onder alle deelnemers mits ze hun One5Mini aan beide zijden van de kap net onder het achterraam hebben voorzien van een Ekris MINI sticker, en minimaal 4 van de 5 Races mee doen.
Body 2012 Mini body voor 2012 is klaar, aanstaande zondag de shakedown in Groningen. Ps, niemand intresse in deze klasse die hier op het forum zitten. Gr Jos
Niet mijn ding, maar toch "SUPER COOL" Veel plezier toe gewenst, echt een schitterende autotje. Malky
De buitenbaan is inderdaad ook komende zondag geopend en er komen meerdere bigscalers rijden. Mocht je ook willen rijden maar geen lid zijn meld je dan van te voren even aan. Tegen een lage vergoeding kun je dan ook je meters maken. Tot zondag ;-)
Real80 Nou ik ben er ook weer, vandaag de eerste meters gereden bij REAL80. Wat een makkelijk handelbaar autotje zeg, en wat zag ik er tegen op Eerst maar effe met de setup gereden zoals ik hem kreeg, voor de aaaatjes en achter de cccccctjes, deze sessie ging echt al lekker, maar kreeg geen temparatuur in de achter banden, en vond de auto absoluut niet handelbaar einde recht stuk, dusz daar maar effe half gas gereden. Tweede sessie heb ik de aaatjes voor omgelaten en achter de bbbbbtjes gemonteerd, en voor wat meer uitspoor gegeven, deze stond standaard op toespoor en deze gezet op uitspoor. Sturen ging beter en de auto was zeer goed handelbaar einde rechtstuk, achter kreeg ik nu ook wat meer grip door de zachtere bandjes. Derde sessie een paar kleine dingen veranderd, eerst maar effe meters maken en wennen aan de auto. Ik zeg maar zo GEWELDIG autotje, volgende week direct maar meedoen met de clubwedstrijden bij REAL80. Veel positieve berichten gehoord over de auto, nu maar hopen dat er meer rijders uit deze regio mee gaan doen. Ps Kay,Bert en Gerard bedankt. Gr Jos
Mini Utrecht Een filmpje van de heren die in Utrecht aan het rijden zijn geweest vandaag. lHWtgm-Vpw0[/media] cup utrecht - YouTube