Zo gezegt zo gedaan:
Vandaag begonnen. Start ging heel moeizaam. Moeite met vbar updaten. En een model maken en afstemmen op mn 14Sg is ook echt een vak apart. Maar uiteindelijk gelukt met hulp

. Heveltjes gesteld op 90 graden en ready. Toen begon het bouwen.
Servo te klein.. Shit en nou... 10 min over na gedacht wat te doen... Ik had een hele vrije middag gepland, maar niet voor dit probleem....

. Dus door.
Met de staart en de kop. Vlekkeloos in elkaar volgens handleiding.
Ik heb er voor gekozen om de 1mm ring in de kop te doen voor harde demping. Er wordt ook een 0.5 meegegeven voor een softe demping.
Het was een uur of 4 en had alles af en moest toch echt aan het frame beginnen. Dus Brainen, denken, bellen, foto's om tot een idee te komen.. Uiteindelijk met 3mm ringetjes opgelost. De servos hangen er in. De ringen zitten voor ong 75% over de bevestiging. Dus zie ik hier denk ik geen problemen in.
Goed in de locktite en doooorrr...
Uiteindelijk ging het echt perfect, geweldige bouw. Een middag tot net ff 8 uur, de heli zo goed als af.!
Hopen dat de elektronica er zetten en afstellen ook zo gaat.! Zoals ik al zei. Als ik bouw, en het gaat lekker, is het altijd te laat om foto's te maken...
Volgende klus Vd week is: elektronica.