mijn x-ray t1fk04

• Topicstarter Topicstarter freekthefreak
  • Startdatum Startdatum
Rico zei:
He Freek,

Je blijft wel zeuren over die body he :D

Ik ga die kap niet nog een keer zo spuiten, kan wel voor iets soortgelijks zorgen.

Mail me maar op Rico890@hotmail.com voor meer info.

Groeten
haha

ik heb n stratus body die ik ong. zo wil hebben hoeft niet precies het zelfde te zijn als het er maar op lijkt..

ik kom wel n x langs de jumbo dan hebben we het er wel een x over

gister en vandaag weeste rijden op het circuit maar hij glijd achter nog wat te veel

o, en erik sorry dat ik je zo afsneed :|

freekthefreak zei:
gister en vandaag weeste rijden op het circuit maar hij glijd achter nog wat te veel

o, en erik sorry dat ik je zo afsneed :|
je leert het wel :wink:

no problemo freak

komt goed nog een paar keer iets aan je setup rommelen en die fk gaat als een speer

(alleen is het aan te raden met een oude body te rijden, zonde om die hele mooie aan diggels te rijden)

Oja missie 1 is florian voorbijrijden, bereid je maar vast voor

downstops verranderen een heleboel aan de rijeigenschappen van je auto kan ik je zeggen.

controleer die as van je eens goed en stel je downstops goed in. het is dus ook belangrijk dat de dempers links en rechts gelijk zijn qwa lengte omdat dit je droop beinvloed..

succes freak , b00ntje rijd je makkelijk voorbij met je fk hoor

Blade_3 zei:
downstops verranderen een heleboel aan de rijeigenschappen van je auto kan ik je zeggen.

controleer die as van je eens goed en stel je downstops goed in. het is dus ook belangrijk dat de dempers links en rechts gelijk zijn qwa lengte omdat dit je droop beinvloed..

succes freak , b00ntje rijd je makkelijk voorbij met je fk hoor
volgens mij rijd hij eerder jou voorbij.. b00ma, als jij er een 13x2 in zou zetten ;)

Erikderaaf zei:
no problemo freak

komt goed nog een paar keer iets aan je setup rommelen en die fk gaat als een speer

(alleen is het aan te raden met een oude body te rijden, zonde om die hele mooie aan diggels te rijden)

Oja missie 1 is florian voorbijrijden, bereid je maar vast voor
ja hij rijd nu al wel een heel stuk fijner als eerst
en ik had er de laatste x ook die stratus kap op gezet die was al wat kapot enz.. dus dat is ni zo erg..

en florian..

eitje :lol:
haha nee we zien wel op erce een x

idd, een (bijna)gloedjenieuwe, waarschijnlijk gespoten door marco.. stond Til art op vandaar :)

TT-01 rcdriver zei:
idd, een (bijna)gloedjenieuwe, waarschijnlijk gespoten door marco.. stond Til art op vandaar :)

nee dat is die stratus kap.. die had marco idd gespoten kwam ik gister achter..

maar die er op zit op de foto die mazda 6 heeft ricardo gespoten

Back