Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weet niet hoe lang jullie vakantie duurt, maar als je (bijvoorbeeld) in de buurt van Appelscha bent, laat effe weten...dit wordt dan na de vakantie we gaan weer naar Friesland lekker varen met de Helene.
Moeten nog even kijken waar we heen gaan maar de kans is groot dat we de turfroute pakken, laat het nog weten.Weet niet hoe lang jullie vakantie duurt, maar als je (bijvoorbeeld) in de buurt van Appelscha bent, laat effe weten...
Oké ik heb geen YT account en het filmpje is totaal niet interessant voor andere, ik dacht laat jullie even horen hoe of het nu klinkt na wat langer gedraaid te hebben. Ik heb de schroeven iets minder vast gezet en volgens mij klinkt het al beter. Vanmiddag verder laten draaien en opletten.Heb je een YouTube account?
Het forum ondersteunt wel rechtsstreeks foto's van je telefoon, maar geen filmpjes.
Dus als je een YT account hebt: het filmpje dáár uploaden, en dan zodra het uploaden klaar is, de link naar dat filmpje gewoon in je post kopiëren.