mijn werkverslag HH

Heb je een YouTube account?
Het forum ondersteunt wel rechtsstreeks foto's van je telefoon, maar geen filmpjes.
Dus als je een YT account hebt: het filmpje dáár uploaden, en dan zodra het uploaden klaar is, de link naar dat filmpje gewoon in je post kopiëren.
Oké ik heb geen YT account en het filmpje is totaal niet interessant voor andere, ik dacht laat jullie even horen hoe of het nu klinkt na wat langer gedraaid te hebben. Ik heb de schroeven iets minder vast gezet en volgens mij klinkt het al beter. Vanmiddag verder laten draaien en opletten.
Tot zo ver de updating
Gr Martin

Goed gelukt Martin en ik vind het lawaai best meevallen. Bedenk dat je schip open ligt en deels werkt als een klankbord. Fijne vakantie verder, En de Turfroute is de moeite waard. Het sluisje in Appelscha waar ik ook een paar keer met Brutus heb gevaren heet Bovenstverlaat. Na bedieningstijd staat het sluisje vol en is een mooie vaarplek. Gr. Klaas.

Ik vind het alleszins meevallen. Het geluid in dat soort videootjes is vaak moeilijk te beoordelen.
Als je de filmpjes van mijn stoombootje in de badkuip bekijkt/beluistert, valt de voedingpomp altijd heel erg heftig op in het geluid.

Op de vijver varend, is die pomp letterlijk onhoorbaar zodra de boot meer dan 1 meter uit de kant is...

Goed het besluit is genomen, ik hou deze configuratie en als het op termijn nodig is kan ik altijd nog nieuwe assen zetten. Bedankt voor jullie feedback want ik vond het moeilijk. Groet Martin

Back