Fotor
Forum veteraan
Gisteren heb ik het half uurtje voor zonsondergang heerlijk met de Ahi staan sturen op Langevelderslag. Een mooi constant en rustig windje perfect loodrecht op het duin gaf me de kans de Ahi in rustige condities eens lekker aan te voelen. Wat een leuk kistje! Voorzichtig heb ik al wat VTPR achtig werk geprobeerd. Echt laag gaat het vooral op zijn kop nog niet (rechtop durf ik wel laag maar nog niet te wild), maar oefening moet daar verandering in gaan brengen. De roll rate is zelfs bij lage vliegsnelheden al fenomenaal. Ik heb maar zo'n 20 minuten gevlogen, maar het was heerlijk!
De grote camera met telelens was mee voor mooie foto's, maar de accu bleek nog thuis aan de lader te hangen
. Maar goed, met een goed ingestelde telefoon, een goede cameraman (zoonlief) en de nodige instructies en realtime aanwijzingen kun je ook prima foto's maken.
Vandaag heb ik ook op het duin gestaan. Eén staartservo van mijn F3B kist werkte niet, en voor de Ahi waaide het vandaag toch echt te hard. Na een gratis gebitsreiniging (tanden zijn weer mooi wit gezandstraald) en een bakkie warme chocomel met wat vliegmaten ben ik maar weer naar huis gegaan....
De grote camera met telelens was mee voor mooie foto's, maar de accu bleek nog thuis aan de lader te hangen

Vandaag heb ik ook op het duin gestaan. Eén staartservo van mijn F3B kist werkte niet, en voor de Ahi waaide het vandaag toch echt te hard. Na een gratis gebitsreiniging (tanden zijn weer mooi wit gezandstraald) en een bakkie warme chocomel met wat vliegmaten ben ik maar weer naar huis gegaan....