Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb geen beperking en ben niet lui(eigen stucadoorsbedrijf) maar dat is maar hoe je het bekijkt.Ik heb slechte ervaringen met de trekstarter.Daar kan ik lang en kort over lullen maar dat is nou eenmaal zo.Nu een rotostart en ben zeer tevreden.Sorry sorry,
Ik moet toch altijd een beetje lachen als ik dit soort zaken lees.
Er is al zo veel verteld over namaak wagen of wagen die budget gemaakt worden zeg maar rtr.
Spaar door voor een goede wagen (ik zeg een HARD merk) dat scheelt veel frustratie zeker als je nieuw ben in het hele gebeuren.
Lees je in in de materie en ga eens kijken bij meetings en of wedstrijden en clubs.
Ik hoop dat je dit alles met de wagen niet tegen houd om door te gaan met de hobby.
Het is wel duur leergeld natuurlijk maar terug draaien gaat ook niet meer.
(rotostart?) da's wel heel erg lui of het moet met een beperking te maken hebben dan is het wat anders, je kan het geld beter ergens ander in stoppen.
Dat is waar het allemaal om gaat FUN.Met alle aanpassingen heeft het mij ook een hoop geld gekost.Maar dat is niet in 1 jaar gebeurd,ben inmiddels 4 jaar verder.Ik ben er nu zeker van dat mijn auto evengoed als een hpi is op kleine dingen na, ik ben goed vertrouwt met het hele 2 takt gebeuren en nieuw tot het gebeuren ben ik ook niet, ik kom van helicopters dus weet hoe en wat wel ongeveer.
Ik heb een spierziekte ja, dus lui zou ik niet zeggen.
Ik merk een sterke afkeur in dit forum voor alles dat geen hpi is, en dat vind ik persoonlijk nogal fout. Opel - Mercedes vergelijking. Let wel op dat ik ELKE fout met de auto verteld heb, chassis van hpi's breken ook en dat was tot nu toe het erste probleem dat nu netjes is opgelost.
Uiteindelijk ben ik ZEER blij met mijn aankoop en de hobby zal alleen nog mooier worden.![]()
Mhaww, mensen hebben over het algemeen liever een echte Rembrandt dan een nageschilderde.Ik merk een sterke afkeur in dit forum voor alles dat geen hpi is, en dat vind ik persoonlijk nogal fout. Opel - Mercedes vergelijking. Let wel op dat ik ELKE fout met de auto verteld heb, chassis van hpi's breken ook en dat was tot nu toe het erste probleem dat nu netjes is opgelost.
weinig prijsverschil in rovan en Hpi ??? een hpi kost het dubbele van een rovan , 500euro verschil . Iedereen koopt naar zijn eigen mogelijkheid , niet iedereen rijd met een mercedes of bmw , als je alleen rijd blijft dit gewoon rijden , maar als je dan naar enkele meetings gaat , dan begint het pas , iedereen wil de eerste zijn en begint de competitie en dan rij je zowel je rovan of hpi kapot , en de één al vlugger dan de ander .