Mijn nieuwe Logo canopy van helicanopy.nl

Hi guys,

het heeft wat geduurd maar mijn Logo 500 staat nu zoals ik het wou. Ik heb de logo gestretched naar een SE en heb van bij helicanopy.nl de laatste nieuwe canopy binnen voor de Logo 500. Echt vet, terwijl een bedankje richting Vin van helicanopy.nl voor de snelle afhandeling van de transactie !!

Hier enkele pics van mijn Logo'tje :)

RIMG2584.jpg

RIMG2585.jpg

RIMG2586.jpg

RIMG2587.jpg

RIMG2588.jpg

RIMG2589.jpg

RIMG2591.jpg

RIMG2590.jpg

Grtz,
Dirk

nice, maar ik kan je aanraden om een logo 600 canopy te proberen, geeft een mooiere verhouding doordat de canopy wat langer is

Edwin

wauw zit erg idd erg knap uit!!!!

het gat boven in de canopy is dat standaard of zelf gedaan voor ventilatie/koeling???

Fusuno begint steeds mooiere canopy's te spuiten! Hoe is het gewicht t.o.v. de standaard kap? Ik heb een fusuno op de prôtos zitten en die is een keer zo zwaar als het origineel. (ook 3x zo dik) De aftermarket Mikado canopy's zijn trouwens ook wat zwaarder als de standaard kappen.

Ohja, nice heli! :D

Groenten,
Tjerk ;)

Hoi Tjerk,

ja daar heb je gelijk in, de canopy is merkelijk zwaarder en degelijker gemaakt !

Grtz,
Dirk

Ben erg te spreken over helicanopy.nl. Top bedrijf, Top kwaliteit, Top service en Top prijs!

Bestellen in het buitenland niet meer nodig !

Will buy again !:banana:

@Taya-chan,

ja daar komt mijn canopy van !!! Zoals Damige al zie, superservice, kwaliteit en prijs !
Ik weet wel niet of deze canopy op een Logo 10 past.

Helicanopy.nl is zeker een aanrader !

Grtz,
Dirk

Back