http://vstabi.info/en/node/1696
En beter en beter
Ik fa deze app er vanmiddag eens op zetten. Ziet er indrukwekkend uit..
Vanmiddag ook weer verder stoeie met de Gov. Werkt nog steeds niet goed..
Ik ben eruit!!
De Gov werkt.
Ik had alles goed ingesteld. Wat verkeerd stond waren mijn toerentallen. Ik zat onder het minimale toerental...
Nu heb ik mijn toeren tallen verhoogd naar 2100, 2260, 2460, En ik hoor duidelijk verandering inde motor.
Request en Actual zijn gelijk.
Heerlijk. Nu de restjes van de Vbar uitzoeken, uitvinden wat het is en wat het doet. en eens vliegen..
Wat ik een heerlijke feature vind. zijn de draai knoppen in de parameters. Makkelijk te verstellen. Nog makkelijker als draaien aan de grote knop. Tijdens vlucht kan je de getallen niet lezen maar ga je letten op de heli. Ben je ermee klaar, dan lees je de waarde af...
Zelf ook nog niet ervaren, maar dat lijkt me de gedachte.
En beter en beter

Ik fa deze app er vanmiddag eens op zetten. Ziet er indrukwekkend uit..
Vanmiddag ook weer verder stoeie met de Gov. Werkt nog steeds niet goed..
Ik ben eruit!!
De Gov werkt.
Ik had alles goed ingesteld. Wat verkeerd stond waren mijn toerentallen. Ik zat onder het minimale toerental...
Nu heb ik mijn toeren tallen verhoogd naar 2100, 2260, 2460, En ik hoor duidelijk verandering inde motor.
Request en Actual zijn gelijk.
Heerlijk. Nu de restjes van de Vbar uitzoeken, uitvinden wat het is en wat het doet. en eens vliegen..

Wat ik een heerlijke feature vind. zijn de draai knoppen in de parameters. Makkelijk te verstellen. Nog makkelijker als draaien aan de grote knop. Tijdens vlucht kan je de getallen niet lezen maar ga je letten op de heli. Ben je ermee klaar, dan lees je de waarde af...
Zelf ook nog niet ervaren, maar dat lijkt me de gedachte.
Laatst bewerkt: