mijn arsenaal

photos

:D:halfrobot::rolleyes::halfrobot:Hallo Devy ik heb gemaakt , ik bedankte hij door normalen mail box. Nogmaals bedankt op dit punt , op dit forum :yes::yes:;) Cvetko uit Maastricht 8-):bye::bye::bye::bye:

turbine ketel.....

full
full
full
full

:cool:op deze manier maken ik mijn ketel , mijn 66mm als 70mm stuwcone ,en mijn experimentale diffuzor , nog niet klaar...:yes::yes::yes:
full

:confused::rolleyes:.. wie is deze man ????:rolleyes::rolleyes::yes:8-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb van iemand horen vertellen de Kurt ook van de kanten van Maastricht woonde en verschijden malen destijds in genk kwam met zijn proefstand,
Ik heb het van horen vertellen dus klopt dat verhaal?
Zou deze man zelf nog vliegen?

Cvetko, wordt het RVS voor de stuwcone volledig op die spitse mal gedrukt? Of hoe doe je dit?

Leuk spul allemaal, tools maken kost even werk, maar voor de volgende gaat het dan een stuk sneller (en mooier) :)

Gr. Rik

mijn turbine

full

:yes:.. dit is mijn kj66 , praktijk ; 120 omv. per minut temperatura 650 , ketel druk 1,38 bar , stuwkracht 8.3 kg.... :yes::confused::halfrobot::D....

turbinen

full

:D..dat zij mijn as, ze zijn geslepen , de machine die ik heb gemaakt
resultaten zijn zeer goed ik heb heel rustig as , niet als profesionel
maar voor de amateur behoeften perfect....modeljet :cool:
full
full
full
full

:D ... dit is mijn 12kg turbines ( OUDE IS AL 4 JAAR) 120 omw/ min 660 graden kompresor garrett 179-0022 , turbine wiel 66mm ...:D:yes:

Leuk he, ook die tooltjes maken.
Een goede rustige as maken is niet eenvoudig. Samen met de spacers zijn dit de meest kritische aangelegenheden is het draaiende deel ( en in een perfecte tunnel natuurlijk)

Leuk dat er nog een paar echte eigen bouwers zijn.

groet,
Jacques

tubine

full
full
full
full
full
full

:cool: ... experimentale uitlaat en dempers voor turbine , slechts een idee ....modeljet :yes::D ....

turbine elektronica

full
full
full
full
full

:zon: ... turbine elektronica + brandstofpomp + drukregelar voor brandstof.... modeljet 8O8O:infinity:

Heel erg mooi allemaal Cvetko :D

Alleen wel oppassen bij het slijpen van die assen!
dat slijpstof wat je vrij krijgt moet je niet op het bed van de draaibank hebben, dat vreet het bed namelijk weg. wellicht wist je dit al, maar ik dacht, voor de zekerheid zeg ik het even ;)

Gr. Rik

nieuwste jet taxi

full
full
full
full
full

:p.... mijn nieuwste project is voltooid wit jet taxi technich: spanwijdte
1.9 m gewict 11, kg turbine kj 66 stuwkracht 8.5 kg reservoar 2,8 l
duur van de vlucht 6 - 8 minute vleugel is piepschum romp epoxy , vliegtuig eigen constructie ... :yes::yes:.. modeljet...:zon:

kogellagers

:bye:
full
full
full
full

:cool::D:yes:... op deze manier maak ik mijn kogellager voor mijn turbine ....
modeljet :thumbsup::shock::shock: .....

kogellager

Modeljet.
Hoe je je kogellagers maak snap ik niet.
Kun je iets duidelijker zijn.
wat voor lagers gebruik je hier voor?
De binnen ring laat je die in takt?
gr Gerrit Jan

Laatst bewerkt:
Back