zo,hehe,eindelijk weer even wat nieuws omtrent de Mercedes.
Ik ben bezig geweest om de boel te veranderen.In die zin,in plaats van op zolder te zitten bouwen,zit ik nu een etage lager.Er was een kamer over,(we hebben geen kinderen,komt mooi uit dus) en die is nu ingericht als werkplaats.Eindelijk wat meer ruimte om te bewegen.
De Mercedes heeft inmiddels al z'n eerste rondjes gereden,en er moest wat aan gepast worden.De triangel bleef hangen aan de koppeling.Oftewel,als ik een bocht maakte,bleef de aanhanger in die stand staan terwijl de motorwagen weer rechtdoor reed.Dat is verholpen.
De koplampen heb ik toch maar weer terug gebracht naar de normale koplampen,ipv die kleine ronde lampjes.(Dankjewel Markioo voor je hulp).Alleen de knipperlichten op de hoeken vindt ik wel apart staan.
De bak is gemaakt van 3 mm MDF en zal worden geplamuurd met de welbekende epoxyplamuur.Daarna lekker wit gespoten worden.
De koelmotoren komen op de bakwagen en op de aanhanger te zitten.Een daarvan is dus de deurbelbehuizing.Deze komt op de aanhanger te zitten.
De cabine ga ik denk ik spuiten in die oerDuitse groene kleur.Ik ga even achter het kleurnummer aan.
Of iemand anders moet nog een ander Duits kleurtje weten voor me.
Is het misschien leuk om er een soort imperiaaltje op het dak te maken met een opgerold stukje zeil?Een dakspoiler is geen gezicht op deze truck.
De ruimte tussen de wielen van de aanhanger.............zal ik daar een fietsenrek tussen maken of kisten?Dat zie je ook wel eens.
Denken jullie voor een keertje met mij mee.
foto's.Eerst van de nieuwe werkruimte en daarna de truck.
groetjes Marcel.