Ik heb nu 3 keer geprobeerd te bellen, zonder resultaat. Ik zal er wel eens langsrijden, 'tis in de buurt.
Intussen ben ik toch maar aan wat groters begonnen: een Saphir.
-----------------edit--------------------------------------------------------------
Volgende week heb ik weer tijd en ga ik even langs op de high tech campus. Ik ben nu net terug van een ruime week zeilen in een 1:1 versie van de saphir in de ionische zee rond Corfu. In het echt blijft fijner.
-----------------edit-2------------------------------------------------------------
Vandaag heeft een vriendelijke mevrouw die duidelijk niet wist wat ze met me aan moest me gewezen op de regelementen. (It is not permitted to use the lakes, waterways or other campus areas for recreational purposes) Als ze het zou toestaan zou het hek van de dam zijn. Dat zij op eigen houtje uitzonderingen op de regels zou gaan maken zou natuurlijk vreemd zijn en had ik ook niet verwacht. Ik heb erop gewezen dat er in Nederland natuurlijk ook geen duizenden modelzeilers zijn en dat het daarnaast ook niet de meest luidruchtige en lastige groep Nederlanders is.
Dat zag zij ook in en heeft me doorverwezen naar de man die het voor het zeggen heeft. Ik heb hem een mailtje gestuurd met ons verzoek en wacht nu braaf af.
het sponsoren van zeilaktiviteiten is Philips slecht bevallen, da's jammer. Het is ook niet heel grappig als je een van de duurste racers ooit sponsort en na een dag varen drijft er alleen nog maar een halve drijver met "let's make things better" ook al zal zelfs de grootste zuurpruim hier toch minimaal heel even een spoor van een glimlach bij krijgen.