Mebo2 Radio Noordzee Internationaal

De linknaar Ali werkt bij mij niet.
Screenshot_20230727-074421.png

Wat apart dat de link niet werkt.
Misschien was ik ingelogd, dat zou kunnen.
Heb ik eigenlijk niet op gelet.

Maar hierbij een screenshot.
Hij is 4 mm groter dan je wenst.
Maar knappe kop die dat ziet.

Dat zijn schroeven voor een straalbuis Menno. Zelf maken van een plaatje messing Hans. Hier een plaatje van het idee. Schroef uittekenen, op het messing plakken, gat boren, bladen uitzagen en bij het kleine rondje ongeveer 1,5 mm materiaal laten staan. Papier verwijderen. Dan een boutje door het gat en aan weerszijden een messing moertje. Bladen voorzichtig torderen en dan aan de moertjes solderen. Tippen van de bladen iets terug zetten. Boutje verwijderen en bladranden glad vijlen. Ja, ook een schroef voor een straalbuis, maar het gaat om de werkwijze. Mooiere schroeven zijn gemaakt door Jan Walpot en Stoompomp. Zie de bouwverslagen van de Maarten en Dockyard V. Gr. Klaas.

RIMG0754.JPG

Ja het gaat om een 4 blads reserve schroef die op het dek staat.
Ik ga wel wat verzinnen denk zelfmaken. Misschien wel van polystyrol. In ieder geval proberen.
Bedankt voor de input.
Gr Hans

Even een oud topic bijwerken.
Met de zender naar 2.4Ghz Jeti module gegaan en nu geen storing meer van de brushless motor. Verder 2 servo's met een giro voor de stabiliteit te verbeteren die 450gram van links naar rechts verslepen. Verder kan het model dat tenslotte een piraten zender was uitzenden op de FM en AM en eigenlijk zou hij ook op de kortegolf moeten kunnen zenden zoals toen. Maar nu het leukste dit weekend bij SMG IJmond gevaren in Heemskerk. Samen met een een lid daar die het Veronica schip de Norderney heeft gebouwd. Ondanks het slechte weer toch leuke plaatjes.
IMG-20240615-WA0011.jpg
IMG-20240615-WA0007.jpg
IMG-20240615-WA0000.jpg
IMG-20240615-WA0003.jpg

Back