manual serpent impact m2 gevraagd

• Topicstarter Topicstarter jona
  • Startdatum Startdatum
J

jona

Guest
hallo ben op zoek naar een manual van de serpent impact m2 ?

weten jullie waar ik aan zo'n manual kan geraken ??

alvast bedankt

jona

Denk dat als je Serpent even een mailtje stuurt , het geen probleem moet zijn

Heb je hem in Pdf en kun je hem meteen uitprinten

Mailto@Serpent

Succes

heb op de link gekeken maar het is voor de 835 en niet voor de impact m2 heb dan ook eens gekeken bij impact m2 2wd maar daar kan je alleen de setup sheet downloaden .

dus zal ik maar verder op zoek gaan .

ik heb ooit zo´n boekje bij pk racing gekocht misschien is dat een tip als je het echt nie kan vinden

heb trouwens voordat ik het boekje bij pkracing kocht een keer wat van een impact uitgeprint van de serpent site hij was toen nog nie verandert enige probleem van het boekje is staan geen spareparts in.
ik weet nie of je daar wat aan heb ik gebruik het nie meer want heb het orgineel.

groetjes nicole

boekje kun je gewoon bij je winkelier nabestellen, kost een paar euro..... let wel dat de 835 behoorlijk anders is als de Impact M2, met name de bak en de koppeling zijn volledig anders, en dat zijn nu net de delen waar je echt je manual voor nodig hebt, zeker als er onderdelen besteld moeten worden...

als je even gekeken had, Nooitnie, dan zie je dat de M2 dr niet tussen staat...... advies... boekje bestellen, online vind je nu eenmaal niet alles !!!

Back