magic hand 100 cc sukhoy

suk ,hoi

Hij s erg leuk alex!! waar kan k die sticker bestellen!!haha !
haha zou de motor weer van die mooie plofjes geven!
ennou wel zorgen dat dr genoeg benzine inzit!!!!!

gr
 
Ik wil nu tog wel is zelf weer een prop breken hoor
Die laatste was wel zonde hahahahaha
Ik moet het tog een keer doen
En odoorn lijkt me daar prima voor

De tankinhoud is nogsteeds maar 800cc
Ik ben op zoek naar een tank van 1,5 liter ofzoo maar 900 is het grootste wat ik vinden kan
 
Ik wil nu tog wel is zelf weer een prop breken hoor
Die laatste was wel zonde hahahahaha
Ik moet het tog een keer doen
En odoorn lijkt me daar prima voor

De tankinhoud is nogsteeds maar 800cc
Ik ben op zoek naar een tank van 1,5 liter ofzoo maar 900 is het grootste wat ik vinden kan



je kijkt gewoon niet goed genoeg.....

als bert het niet heeft of kan bestellen vergeet het dan maar...........
Aerobertics.be - Products Accessoires
 
prop breken

die prop was je eigen schuld! jij zei dat dr genoeg benzine in zat!
ben benieuwd hahaha!!!we wachten het af!!
en voor die tank dan zoelk je met je neus denk k !die zijn overal te koop! gr
 
Noem is een adresje haal ik er meteen 1
De sukhoy heeft ook odoorn overleefd
nu zelf een aantal landingen uitgevoerd
En o ja
2 props gesloopt
de eerste door te harde landing
de tweede door duimstoring na een zeer mooie landing
Bij het omdraaien vergat ik up te geven
dus het model ging voorover met de prop het gras is
De SV 100 begint nu tog wel afentoe te sputteren en de lagers worden steeds ruimer
Dus volgend jaar tog over naar DLE
 
Ja dat snap ik aleen weiger ik srtuctureel ooit nog is iets te kopen daar
Ik heb nog een motor liggen die ik ze graag door het raam terug geef
Waar ik veel te veel voor heb betaals en waar ik geen moer aan heb
Omdat het een 45 thor is
 
2q0plol.jpg

2009no9.jpg


Een simpel dopje op een colafles,de slangen er aan clunk en klaar.
Al wil je 2 liter.
wel even doordrinken
 
Daar heb ik ook aan zitten denken
al hou ik niet zo van erg lange tanken
Dit in verband met het klotzen
Bij een steile duik zou je bij een halfe tank dan al geen brandstof meer aanzuigen
 
2X 500CC of 750 CC naast elkaar kan ook.
Heb je 2 keer een korte tank.
Als het nog mooier wil maken gebruik dan een hopper tank,heb je bij de meest steile duik altijd brandstofdruk
 
Bedankt
Ik neem het in overweging
Ik hoop dit jaar nog een aantal vluchten te kunnen maken met de sukhoy
Het weer zit niet echt mee
De nieuwe props zijn binnen
En dan volgend jaar met de nieuwe DLE 111
En DLE gaat met nog iets moois komen
Ze zijn bezig met de ontwikeling van 4 takt motoren
Zodra die er zijn ga ik er mee testen
 
Hee de laatste prop was pas na de landing
Ik vergat up te houden dat ik omdraaide
Dat noemen we Te blij zijn en dan stom iets vergeten
Ik was net perfect geland
 
Jaaaaaaaaaaaaaaa ik heb de carbon propelors van de H K eindelijk binnen

Dan zou je denken joepieeeeeeee lekker vliegen maar
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ze zijn alebij beschadicht tippen gescheurt

Heb ik nou gewoon prop pech
 
:confused: Volgens mij ging het over propelors

En ja Wat dat betreft hebben de heeren wel gelijk
Ik heb er nogal wat gesloopt met de sukhoy
Maar de kist zelf is nog perfect en Ik weet nu hoe ik dat ding knap aan de grond krijg

Ik was zelf eigelijk gewoon lekker mee aan het grappen want ik weet wie het zeggen

Jongens volgend seizoen gaat leuk worden
 
De SV100 raakt nu tog echt wel op zen end
In het begin had i vermogen al the way maar dat is nu over
pas vanaf 2 derde gas is er wat vermogen
Hij heeft nu omgerekend nog geen 5 uur gelopen
dus levensduur heeft i niet
Al loopt i nog wel
 
[mod]Verplaatst naar algemeen modelvliegen. Is inderdaad geen kunstvliegen in wedstrijdverband.[/mod]
 
Ik zou die sv wel eens op mijn werkbank willen hebben. En eens goed bekijken waarom die vermogen verliest. En eens wat experimenteren met andere zuiger veren. Jeroen mocht die bij jou richting kliko gaan dan houd ik me warm aanbevolen om eens even te experimenteren om te kijken of die toch goed te krijgen is.
 
Er staan zoveel modellen in F3Ax waar geen wedsterijden mee gevlogen worden

Het is een model bedoeld om F3Ax te kunnen vliegen

En we zijn aan het onderzoeken of dit model daar goed genoeg voor is

Van de SV100 zijn de lagers behoorlijk ruim
En er mankeert nog wel meer aan
De ontsteking en carburateur darintegen zijn prima
Aangezien ik op de DLE 111 wil overstappen naar ontstoorde ngk bougies
en dan de ontsteking zou moeten ombouwen naar grotere bougiedoppen
terwijl ik die al heb op het model
Gebruik ik gewoon die ontsteking van de SV die is namelijk ook van RCx
En de carberateur wil ik ook weer voor een project gebruiken

In cina zeggen ze van SV als i goed loopt heb je mazzol als i slecht begint te lopen kun je hem beter weg gooien dan er energie in steken hem goed te krijgen
 
Laatst bewerkt:
Back
Top