Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als het toch om een permanente lock gaat, volgieten met 5 minuten epoxy, UHU Stabilit of Bison Kombi Power. Gaat nooit meer los. ;)

@RCbastard......Gebruik om je dif stroever te maken AW grease van Tamiya en of PX vet van defensie.
AW word er niet uit geslingerd en werkt steeds beter als het warmer word.
Dit in combinatie met in totaal 3 shims in het dif werkt perfect.
Ook kun je de optie van cleaning putty gerbuiken in het dif.

mvg Roy

Putty zat er al in, maar dat raakt uitgewerkt als het flink vermalen is in de diff-mixer.

CA-lijm was voorhanden en lijkt te werken. Diff is nog steeds gesperd na een aantal testruns in de parkeergarage.

Traxxas Velineon set in de M-03 was geen succes. Teveel vermogen, hick-ups en snel warmlopen. Heb er nu een Carson Cup Machine motor ingezet icm de originele regelaar (TEU101BK). Heeft even wat meer vermogen dan de originele motor.

De laatste onroad club race zit er op, de wonden zijn gelikt;), op naar het mooie weer en dat iedereen ook lekker buiten kan gaan rijden.

Iedereen van de club, organisatie, catering en mede rijders bedankt!

Tot buiten!

Halewijn

Halewijn... Hier sluit ik me bij aan........ dank voor dit fijne binnen seizoen..

<< respect voor Halewijn, je weet wel waarom>>>>:worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship::worship:

Laatst bewerkt:
Ja, dat was weer een mooi seizoen. Op naar buiten en het WK!
Alle vrijwilligers van de Mach, Hans, Wedstrijdleiding ontzettend bedankt!

Groet Robert

Gefeliciteerd kampioenen!
Wellicht leg ik volgend indoor-seizoen jullie het vuur aan de schenen :D

Maar nu eerst op zoek naar een buitenbaan auto...

Sakuro Zero S lijkt me een goed begin.

Gaan we hier voor de buitenbaan maar gewoon verder, of openen we een buitenbaan topic? Of, topictitel wijzigen in MACH Haarlem/Heemstede

Algemeen MACH topic altijd goed, iedereen die serieus met RC auto's bezig is immers lid van de MACH :D

Mis wel 2012 specs voor de buitenbaan op de site, max 190mm breedte voor de toerwagen klasse sluit een hoop mooie bodyshells en chassis uit (HPI).

De titel van deze topic kon niet meer aangepast worden, dus Stephan is zo vrij geweest om een algemene Mach outdoor topic te beginnen.

Deze is vanaf nu geopend en ik moet zeggen, hij begint lekker;)....

Halewijn

Het seizoen is nog niet helemaal over..

Laten we het onderstaande event niet vergeten natuurlijk:

tima4flyernlprint.jpg

Halewijn

Laatst bewerkt:
Zeker een leuk event, helaas heb ik de skills nog niet om rondjes van vlak 14s te rijden met een M-chassis.

Eerst maar een een best round <16s maken:D

Heb nog 2 weken de tijd lees ik net.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back