Mach indoor Haarlem OPEN !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk, dat is nou aardig. Ik heb alleen pech dat ik de volgende wedstrijd een weekje weg ben. Maar je kunt hem dan wel aan Mario of Rene geven.
Ik zie net dat de cupmachine alweer gestegen is naar 12.95 ;-)
 
Kijk, dat is nou aardig. Ik heb alleen pech dat ik de volgende wedstrijd een weekje weg ben. Maar je kunt hem dan wel aan Mario of Rene geven.
Ik zie net dat de cupmachine alweer gestegen is naar 12.95 ;-)

Heb er net 2 gekocht bij de broers in Bussum, je kan er wel 1 van me krijgen als je zo armlastig bent :cool:
 
Om succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen

Is helaas geen beginnersklasse meer, wellicht maak ik meer kans op een beker in de TC klasse :cool:
 
Teun, jij en ik willen allebei te hard rijden, door zo lang mogelijk gas te geven. En dan maar hopen er niet af te vliegen. Het geheim zit hem in de plekken te vinden waar je beter even geen gas kan geven en de boel te laten rollen
 
Weet iemand trouwens wat er met het telsysteem aan de hand is? Als ik naar mijn eigen gegevens kijk, zie ik dat ik 239 passages heb, maar als ik de data opvraag krijg:
"During this session, not all timelines were synchronized. This might result in incorrect section-times and/or speeds."
Ook krijg ik dan maar een stuk of 18 ronde tijden. Bij andere transponders komt wel bruikbare data tevoorschijn. Ik heb deze melding al een paar dagen. Transponder werkt wel goed, want met de wedstrijd had ik geen klachten van de wedstrijdleider.

Ik ben trouwens niet de enige die hier last van heeft, er zijn er meerdere
 
Teun, jij en ik willen allebei te hard rijden, door zo lang mogelijk gas te geven. En dan maar hopen er niet af te vliegen. Het geheim zit hem in de plekken te vinden waar je beter even geen gas kan geven en de boel te laten rollen

Is best lastig om de boel "rollend" te houden.
Kom bijna de hele baan rond met volgassend op de voorbandjes remmen :cool:
 
Om succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen

Is helaas geen beginnersklasse meer, wellicht maak ik meer kans op een beker in de TC klasse :cool:
oefenen oefenen oefenen... je rijd tegen mannen met jaren lang ervaring.. blijf sleutelen aan je auto en probeer dingen aan te passen.. olie, veren, toespoor. enz enz
 
Om succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen

Is helaas geen beginnersklasse meer, wellicht maak ik meer kans op een beker in de TC klasse :cool:

Was dat niet omdat deze door een baaninzetter 'aan de verkeerde kant' werd in gezet?

Was wel weer gezellig, wel een minder grote opkomst dan vorige keer.
Alle vrijwilligers weer bedankt, tot de volgende

Groet Robert
 
Om succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen

Is helaas geen beginnersklasse meer, wellicht maak ik meer kans op een beker in de TC klasse :cool:

Tja, als je iets een beginnersklasse wilt houden, dan moet je rijders na een jaar verplichten een andere klasse te gaan rijden.....
"instapklasse" is dan denk een betere benaming.

Is best lastig om de boel "rollend" te houden.
Kom bijna de hele baan rond met volgassend op de voorbandjes remmen :cool:

Dat je de hele baan volgas kunt rijden, wil niet zeggen dat dat het snelst is natuurlijk. Zeker met betrekkelijk langzame auto's is elke meter die je teveel rijdt, puur tijdverlies....
Als je het voor elkaar krijgt, om elke bocht met je binnenste band strak langs de baanafzetting/curbstones te rijden, dan ga jij ook die 12 seconde in....

oefenen oefenen oefenen... je rijd tegen mannen met jaren lang ervaring.. blijf sleutelen aan je auto en probeer dingen aan te passen.. olie, veren, toespoor. enz enz

Precies, ik ben het volledig met Stephan eens, dat is de truc, rijden, rijden en nog eens rijden....
 
Dat hangt er vanaf... Als je op een race een beetje aan moet klooien en laatste wordt met de wetenschap dat je die dag geen progressie gemaakt hebt in het leren van de bochten/baan en de setup waardoor je weet dat je de volgende race net zo zal rijden dan is het niet leuk nee...
Als je weet dat je die race laatste bent geworden maar wel een hoop wijzer zodat je de volgende race beter door zal komen én een hoop LOL gehad hebt dan is dat laatste worden niet zo heel erg meer door de fun-factor en het leerproces... :D
 
Progressie in rondetijden is er zeker wel, nu nog constant zien te krijgen.

Met de wagen rollend houden en bochten korter maken is er een hoop tijd te winnen tov de rammen en raggen stijl die ik nu doe.

Kom ik nog geeneens slecht weg met < 13,5s in mijn snelste rondjes :cool:

Aan de setup valt ook nog wel eea te verbeteren:
- voordiff soepel maken (moet ik wel rollend door de bocht)
- vering aanpassen, zie de overige TT-01's aan de voorkant (buitenwiel) in de vering duiken terwijl die van mij als een plank is afgeveerd.

Tijdens wedstrijden steek je toch een hoop meer op dan met vrijrijden.

Trekt allen de TT-01 uit het stof en doe mee met de wedstrijden, B-finale mag wel wat drukker.
 
Als je het leuk vind kom je een keer op woensdag of vrijdagavond.
kijken we onder het genot van een kopje koffie of we wat verbeterpunten kunnen vinden !
 
Progressie in rondetijden is er zeker wel, nu nog constant zien te krijgen.

Met de wagen rollend houden en bochten korter maken is er een hoop tijd te winnen tov de rammen en raggen stijl die ik nu doe.

Kom ik nog geeneens slecht weg met < 13,5s in mijn snelste rondjes :cool:

Aan de setup valt ook nog wel eea te verbeteren:
- voordiff soepel maken (moet ik wel rollend door de bocht)
- vering aanpassen, zie de overige TT-01's aan de voorkant (buitenwiel) in de vering duiken terwijl die van mij als een plank is afgeveerd.

Tijdens wedstrijden steek je toch een hoop meer op dan met vrijrijden.

Trekt allen de TT-01 uit het stof en doe mee met de wedstrijden, B-finale mag wel wat drukker.


Je auto is snel genoeg, idd betere lijnen rijden zal je veel op gaan leveren.
Veren: Ik gebruik tamiya blaauw voor, maar Martijn probeerde dat zondag en beviel dat weer niet?!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Top