Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk, dat is nou aardig. Ik heb alleen pech dat ik de volgende wedstrijd een weekje weg ben. Maar je kunt hem dan wel aan Mario of Rene geven.
Ik zie net dat de cupmachine alweer gestegen is naar 12.95 ;-)
Nou ja, die 132 euro hakte een aardig stuk van mijn krantenwijk weg.Heb er net 2 gekocht bij de broers in Bussum, je kan er wel 1 van me krijgen als je zo armlastig bent![]()
Bij Eurosound kost de cupmachine 10 euro.....Kijk, dat is nou aardig. Ik heb alleen pech dat ik de volgende wedstrijd een weekje weg ben. Maar je kunt hem dan wel aan Mario of Rene geven.
Ik zie net dat de cupmachine alweer gestegen is naar 12.95 ;-)
Teun, jij en ik willen allebei te hard rijden, door zo lang mogelijk gas te geven. En dan maar hopen er niet af te vliegen. Het geheim zit hem in de plekken te vinden waar je beter even geen gas kan geven en de boel te laten rollen
oefenen oefenen oefenen... je rijd tegen mannen met jaren lang ervaring.. blijf sleutelen aan je auto en probeer dingen aan te passen.. olie, veren, toespoor. enz enzOm succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen
Is helaas geen beginnersklasse meer, wellicht maak ik meer kans op een beker in de TC klasse![]()
Om succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen
Is helaas geen beginnersklasse meer, wellicht maak ik meer kans op een beker in de TC klasse![]()
Om succesvol in de TT-01 klasse te rijden is een rondetijd van < 12.5sec een pre. Weet niet hoe ze het flikken, heb al moeite om 13.5 op de klok te halen
Is best lastig om de boel "rollend" te houden.
Kom bijna de hele baan rond met volgassend op de voorbandjes remmen![]()
oefenen oefenen oefenen... je rijd tegen mannen met jaren lang ervaring.. blijf sleutelen aan je auto en probeer dingen aan te passen.. olie, veren, toespoor. enz enz
Progressie in rondetijden is er zeker wel, nu nog constant zien te krijgen.
Met de wagen rollend houden en bochten korter maken is er een hoop tijd te winnen tov de rammen en raggen stijl die ik nu doe.
Kom ik nog geeneens slecht weg met < 13,5s in mijn snelste rondjes
Aan de setup valt ook nog wel eea te verbeteren:
- voordiff soepel maken (moet ik wel rollend door de bocht)
- vering aanpassen, zie de overige TT-01's aan de voorkant (buitenwiel) in de vering duiken terwijl die van mij als een plank is afgeveerd.
Tijdens wedstrijden steek je toch een hoop meer op dan met vrijrijden.
Trekt allen de TT-01 uit het stof en doe mee met de wedstrijden, B-finale mag wel wat drukker.