Sleurhutje
Forum veteraan
Nope, tenminste 3 wedstrijden gereden.neem je eigenlijk ook deel aan de afsluitende tombola als je enkel die laatste wedstrijd meereed?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nope, tenminste 3 wedstrijden gereden.neem je eigenlijk ook deel aan de afsluitende tombola als je enkel die laatste wedstrijd meereed?
Mijn persoonlijke favoriet, de Swift klasse was ook weer genieten om te aanschouwen.
Nette finales en het blijft gewoon mooi, volgens mij hebben we met de winnaar er weer een Swift fan bij![]()
Tja, als ik kijk naar de verschillende winkels die de LRP en SP motoren leveren dan betaal je toch al snel tussen de 90 en 100 euro voor deze motoren en dan meer naar de 100 toe... Volgens de GM site is de GM 10.5 net geen 65 euro en de meeste winkels zijn iets goedkoper dan de prijzen op de site dus ja... Plus hij loopt echt heel erg goed voor wat ik gehoord heb van de gebruikers ervan... (en wie weet valt er een mooie deal te sluiten met GM??? De Carisma GT14 is ook van GM toch???)
Was dat voor de Swift klasse niet die 17t LRP challenge motor???
Heb je al enig idee hoe het gedaan gaat worden met de cicuits of is de M-auto daar nog niet mee bezig? (misschien te vroeg maar ja...)
JK.
Naast het feit dat de vraag over een Swift-motor ging lijkt deze uitleg (en andere adviezen in andere topics) toch echt wel een stukje GM-promotie; sponsor gescoord??
Als je Google raadpleegt kan je de SP 10.5 voor tussen 65 en 75 Euro in NL krijgen, de LRP X11 10.5 Stock spec tussen 89 en 99 Euro....Zo worden de "bizarre" prijsverschillen al weer wat kleiner;-)
groet,
Eric
Was dat voor de Swift klasse niet die 17t LRP challenge motor???