M-auto Wintercup 2006-2007

Roger zei:
Absoluut een verbetering inderdaad!! Maar ze zijn nog druk bezig om de site te vullen met content. Daardoor is het reglement op dit moment niet beschikbaar voor de M-auto Cup. Kan iemand deze ergens posten zodat ik deze kan inzien?? BEDANKT!!

Dacht ik hier op de zaak ook het reglement had gedownload, maar helaas. Heb het wel voor je thuis. Zal hem vanavond als ik thuis ben wel ff ergens online gooien.

__Ted__ zei:
Roger zei:
Absoluut een verbetering inderdaad!! Maar ze zijn nog druk bezig om de site te vullen met content. Daardoor is het reglement op dit moment niet beschikbaar voor de M-auto Cup. Kan iemand deze ergens posten zodat ik deze kan inzien?? BEDANKT!!

Dacht ik hier op de zaak ook het reglement had gedownload, maar helaas. Heb het wel voor je thuis. Zal hem vanavond als ik thuis ben wel even ergens online gooien.

Thanx! Dan wacht ik nog even tot vanavond!

M-auto Wintercup 2006/2007

De deelnemerslijst die je ergens hierboven kunt vinden is weer bijgewerkt. Het totale deelnemersveld staat op dit moment op 63 man en 1 dame. Voor het weekend in Ronse zijn op dit moment al ruim vijftig deelnemers ingeschreven!

Zoals Ted al aangaf zijn we druk bezig met het opzetten van een nieuwe website omdat de oude deze week is 'overleden' en we besloten hebben om het maar direct goed aan te pakken. We proberen dan ook zo snel als mogelijk weer alle informatie on-line te krijgen maar zoals jullie wel zullen begrijpen is dat een aardige klus.

Als je nog wil inschrijven voor de wedstrijd in Ronse dit weekend, geef dit dan zo snel mogelijk door via: wintercup@m-auto.nl

__Ted__ zei:
Roger zei:
Thanx! Dan wacht ik nog even tot vanavond!

Ik kan hem hier helemaal niet meer vinden :( Weet echt zeker dat ik hem gedownload had, maar goed. Zodra ik wat gevonden heb hoor je het.

Ok, bedankt in ieder geval! Ik ben op zoek naar welke bandjes er bij de Swifts ingezet mogen worden.... Ik weet dat dit in het reglement stond, maar ik weet de partnummers niet. Misschien dat iemand mij hieraan kan helpen??

THANX!

Swift reglement is vrij simpel:

Auto bouwen zoals beschreven. (dus ook std ESC)
Toegestane opties: kogellagers en olie dempers.
Motor: Mabuchi uit de doos of de LRP runner2 met tandwiel 16/ 18 of 20 tands.
Toegestane banden: Std radial / M-grip radial en A-slicks.

De nummers van de banden zijn te vinden in de prijslijst (Tamiya) op de site van REZ.

Als ik iets vergeten ben hoor ik het wel :lol:

Grt,
Michael Lepelaar

Hebben jullie ook weer zo'n zin om met de swiftjes te scheuren?

Nu al 22 ingeschreven swiftjes 8O Gaan we het record van 16 in Heemskerk verbreken :wink:

Ik zie jullie in Ronse!

Grt,
Michael (L)

Yep, zeker zin om met de Swiftjes te scheuren.

Ga ik m'n anthraciet gespoten Swift eigenlijk wel zien op dat grijze tapijt?

Wie komen er allemaal zaterdag? (buiten mezelf)

Joost Alain Proost

Iemand nog in het bezit van een setje swift velgen?

Zijn tijdelijk errug uitverkocht in nederland heb ik gemerkt.

Ik ben er dan in ieder geval bij Joost! Mogelijk met Piccolo als ik dan al in gezelschap durf te vliegen. Ben vooral bang dat ik iemand voor zn donder vlieg met die helicopter!

Doe je dan ook mee met de 1:12?

Gr,
Mike

Was inderdaad een heel geslaagd weekend! Ben vandaag pas terug gekomen. Gisteravond in de herberg nog erg veel lol gehad :) Vanochtend een beetje uitgeslapen.

Hoop inderdaad dat het in Groningen ook zo wordt (maar daar ga ik wel van uit)

somerwil zei:
Ik ben er dan in ieder geval bij Joost! Mogelijk met Piccolo als ik dan al in gezelschap durf te vliegen. Ben vooral bang dat ik iemand voor zn donder vlieg met die helicopter!

Gr,
Mike

Zou leuk zijn, met de Piccolo. Ook eens statisch naast elkaar houden om de verschillen te zien (ik ken de Piccolo alleen nog van buitenkant doos in de winkel). Misschien aan iedereen een oproepje om voor de evt. zaterdagavond de chopper mee te nemen? (ik zag, dat er wel meer een helicoptertje vliegen)

Ik zou het liefst wel in een extra klasse meedoen (1:12 19turns of 4WD), maar moet nog kijken, of dat wel handig is (ik heb meestal de hele zaterdag al nodig om die naar m'n smaak te laten rijden). Buiten dat heb ik niet alles om mee te kunnen doen (geen CS27 banden, geen 27 turns motor, geen 19 turns motor, geen 4 cellen accu).

Maar de Swift; dat leidt geen twijfel: ik ben dan weer van de partij.

Super weekend

Ontzettend genoten van de super sfeer, Heerlijk kunnen rijden, en een geweldige fun-race gehad.
Van mij mogen er vele van deze weekenden volgen.

Fred en Anita, bedankt voor de super organisatie.
Hugo en Rick, bedankt voor de wedstrijd leiding.
MC-Ronse, bedankt voor de baan!

Heerlijk weekend. Dat moeten we even overdoen in Gronignen!

Groet Robert

somerwil zei:

Gr,
Mike

Heb je je 4WD dan bij je? ;)

Back