Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet wel kunnen hoor. Met een 7.4v accu zeker wel.
Maar kan de lrp al dat brushless geweld wel aan?
Nou ja ik had het eigenlijk over de kap. Maar hoe wil ik alu aanpassen met de dremelafmetingen weet ik zo niet.
heb hem 2dehands gekocht als rollend chassis nieuw in de doos voor 75 euro.
was van iemand die deze extra had voor onderdelen maar heeft hem nooit gebruikt.
bij pk racing in dordrecht kostte hij 99 euro rollend chassis vorige week.
wat nog geen geld is eigenlijk,heb gewoon geluk gehad met de mijne want ik ging hem toch zowizo halen dus ... zeker de moeite
wel moet je kijken om je stuurblokken te upgraden naar aluminium,deze kan je normaal nemen van een tamiya ta05 of van een traxxas rustler.je zal deze wel miniem moeten aanpassen met de dremel en andere rollagers in moeten doen maar zijn nagenoeg hetzelfde.
Ik denk dat je het niet lang vol gaat houden,sws niet op 3S rijden offroad.Ik heb op mijn LRP blast TX een Carson Dragster 12T met NiMh 7.2. Dit loopt goed.
Overweeg nu om hem op een 11,1 LiPo 3S te laten lopen, met de standaard vertanding 19/68. Evt een kleinere pinion 17t.
Zijn hiervoor overigens problemen te verwachten?
Oorspronkelijk geplaatst door Flocken![]()
Ik heb op mijn LRP blast TX een Carson Dragster 12T met NiMh 7.2. Dit loopt goed.
Overweeg nu om hem op een 11,1 LiPo 3S te laten lopen, met de standaard vertanding 19/68. Evt een kleinere pinion 17t.
Zijn hiervoor overigens problemen te verwachten?
Ik denk dat je het niet lang vol gaat houden,sws niet op 3S rijden offroad.
Nou ja ik had het eigenlijk over de kap. Maar hoe wil ik alu aanpassen met de dremel![]()