loskrijgen stuurinrichting?

• Topicstarter Topicstarter Anonymous
  • Startdatum Startdatum
A

Anonymous

Guest
Hoe krijg je de stangen tussen tussen die 2 kogeltjes los zonder dat je ze afbreekt. is hier een handigheidje voor? ben namelijk bang dat als ik wat kracht zet ik deze totaal verniel.

Die dingen bij nr 16 bedoel ik dus.

441-15.jpg

Bij voorbaat dank.

gewoon voorzichtig trekken, pas nog gedaan met m'n hpi rs4 MT.
eraf draaien (met een tangetje) werkt ook, ik weet alleen niet wat beter is.

gewoon de schroefen draaier eronder zetten, dan wip je hem zo van de kogelkop af, er gebeurd niks mee als je het voorzichtig doet

k bedankt
dat dan maar eens even proberen.

Kan nergens fatsoenlijk een schroevendraaier onderzetten.
der zit alleen plastic naast wat niet al te stevig is en de rest beweegt mee door de vering.

nog andere oplossingen?

je moet hem tussen je servo en dat stangetje inzetten dat gaat perfect niet bang zijn het is heel sterk ik zet ook altijd gewoon schroevendraaier tussen en plop eraf.

die 2 stangen over dwars zitten niet vast aan de servo en het is dus ook niet mogelijk om hier een schroevendraaier tussen te zetten.

Ik pak het plastic deel altijd vast met een punttang en dan draai ik m voorzichtig naar boven of beneden, komt ie vanzelf los. wel uitkijken dat je niet te hard knijpt, dan kun je het plastic beschadigen.

4WD zei:
Ik pak het plastic deel altijd vast met een punttang en dan draai ik m voorzichtig naar boven of beneden, komt ie vanzelf los. wel uitkijken dat je niet te hard knijpt, dan kun je het plastic beschadigen.

Juist dat doe ik ook altijd. Alleen bij mijn kit zat er een speciale tool bij, dan schuif je hem erover heen en dan beweeg je em naar boven of onder, en dan glijd hij er zo uit.
Hooiiiii

ik heb al een manier gevonden.
het is wel niet de meest verstandige maar toch.

gewoon met een redelijke snelheid tegen een stenen rand aanrijden doet wonderen.
het kapje breekt in 2en waardoor je hem er eenvoudig af kan halen.
enige nadeel is dat je hem er niet weer op kan zetten maar daar zoek ik straks wel weer een oplossing voor :roll:

voorste stangen waar je de body op monteert zijn echter ook iets naar achter gaan staan dus kap past er niet meer op.
dat dus ook nog eens repareren.

toch leuk zo'n 2e keer rijden :D

Ehm ja.... Zo kan het ook natuurlijk... :roll:

Zou voor de levensduur van je auto toch maar een van de bovenstaande manieren gaan proberen.

Het was natuurlijk ook niet de bedoeling om tegen die rand aan te knallen.
Moest daardoor eerst weer naar huis rijden om dat ding te repareren.
:D
vond et alleen wel toevallig dat net dat ding wat ik los wou hebben afbrak

Back