losi 8 ight truggy: mamba monster of ??

gij zijt echt een onozel sukkeltje reageer dan gewoon niet eh ofwel helptge mij ofwel laatge het gewoon zijn waarom de heele tijd vandie onzole reacties, niks beters te doen ofwat en mijn schrijf fouten boeid me geene zak ge kunt tog lezen eh ??

Waarom zullen wij je helpen als je niet eens normaal kan schrijven? Hoop niet dat je ook zo bent in het dagelijks leven, krijg je nog veel last van in de toekomst.

Ajuus, bij mij sta je op m'n negeerlijst.

P.s neem een voorbeeld aan deze jongen (13j).electrixrc-ruckus-topic-2

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je eigenlijk wel eens eerder gereden met een auto die rond de 60 km/h gaat? Dit gaat eigenlijk al flink hard. Zoals een andere reactie in dit topic; Zodra je rond de 100 km/h komt hoort de auto erg stabiel te zijn, kom je een takje op de weg tegen dan is het :bye:.

Waarom zullen wij je helpen als je niet eens normaal kan schrijven? Hoop niet dat je ook zo bent in het dagelijks leven, krijg je nog veel last van in de toekomst.

Ajuus, bij mij sta je op m'n negeerlijst.

P.s neem een voorbeeld aan deze jongen (13j).electrixrc-ruckus-topic-2

kijk alsgij mij nie wilt helpen omwillen van mijn schrijf fouten jaa amai, moetge echt de heele tijd zagen alleen over mijn schrijf fouten, zeg dan tog gewoon niks? kijk da zegt meer over u als over mij! da is zelfs kinderachtig. ik maak mij tog ook niet druk omwillen van u kop ofzo. ik snap u echt nie constand comentaar laat het dan gwn zijn kerel.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je eigenlijk wel eens eerder gereden met een auto die rond de 60 km/h gaat? Dit gaat eigenlijk al flink hard. Zoals een andere reactie in dit topic; Zodra je rond de 100 km/h komt hoort de auto erg stabiel te zijn, kom je een takje op de weg tegen dan is het :bye:.

jaa ik heb al een onroud gehad die 70 ging, in begin leuk maar begon al snel te vervelen daarom dat ik nu iets sneller wil gaan grtz

Maar je kan nergens sneller met offroad, alleen als je met offroad op asfalt wilt rijden.
Maar aangezien jij het zo goed weet, het antwoord op je vraag is al meerdere malen herhaald, doe er je voordeel mee en laat dit topic doodbloeden aub.

ps: heb geen reactie meer gehad op mijn aanbod

Maar je kan nergens sneller met offroad, alleen als je met offroad op asfalt wilt rijden.
Maar aangezien jij het zo goed weet, het antwoord op je vraag is al meerdere malen herhaald, doe er je voordeel mee en laat dit topic doodbloeden aub.

ps: heb geen reactie meer gehad op mijn aanbod

hallo ik gaa denk ik tog gaan voor die mamba 2200 of 2650 kv

grtz

Daarom zei ik nog dat ik een 1717 voor hem heb, das meer koppel dan dat die truggy aankan ;-)
2200 is idd degene die je wil.

Geniaal de topics als deze, blijft het niveau van MBF mee op peil.

martijn12:
2200kv + MMM + 6S 5A 30C + zo groot mogelijk pinion en zo klein mogelijke spur.

Wel filmen/posten he!!

En dan voor het mooie ook nog de 2650kv ipv de 2200kv.
Dan weet je niet wat je ziet, en je bent wel heel even de snelste ;-)

ik had de 2200 in me losi 8ght 2.0 buggy zitte mooi door gebrand

Back