Longe range Fpv project.

Tbs Caipirinha gekocht en klaar gemaakt voor volgend weekend.

Setup:
Tiger 2000kv motor.
12 amp esc.
8 inch prop.
Hitec servo's.
Nanotech 3300mah lipo's.
850mw 1,3ghz Vtx.
Cloverleaf.
600 Tvl fpv cam.
Gorpo hero3 black met foxtech lens protector.
Ezuhf Diversity ontvanger.
E-Osd.

Klein leuk ding om wat gek te doen!

edit_preview.php

edit_preview.php

edit_preview.php

Laatst bewerkt:
Ha Willem , je kent me :)
Dit is gewoon een rag toestel voor tussen bomen en obstakels te vliegen , zal zeker filmpjes posten ;)

Moet zeggen dat ik de skywalker 1680 tot nu toe de beste Fpv vlieger vond.
Ik ga geen longe range vluchten meer doen momenteel , met de wing wil ik eigenlijk tussen bossen en bomen knallen.

Volgende zomer zal ik mss weer een skywalker bouwen , vindt dat longe range gedoe wel super maar altijd schrik om mijn toestel te verliezen...

Die sw 168 word helaas niet meer gemaakt, ze zeggen dat de mal kapot was gegaan. Daar schijnt nu de 1700 voor gekomen te zijn. Ik heb er hoge verwachtingen van en het lijkt me super om long range te gaan.

Ook de wings lijken me erg leuk maar dan idd snel en laag ergens overheen (tussendoor) janken.

No pain, no gain !

De Skywalker 1880 carbon is voor mij het beste toestel dat ik ooit gevlogen heb. Had deze na mijn Zephyr II gekocht en heb sindsdien enkel nog met de Skywalker gevlogen. Man wat een zalig toestel, je kan er instoppen wat je wil, plaats met overschot, gewicht trek hij zich helemaal niets van aan, even een zetje en hij vliegt haast vanzelf.
Het grote probleem is dat je hem enkel in China kan bestellen, torenhoge verzend en douanekosten. Anders had ik allang een tweede bijgekocht.

Eerste testvlucht gedaan met de Caiphi..
2 keer gecrasht vanwege slechte CG, geen schade , dat ding is bijna onbreekbaar.

Heb nu de gopro 3 erin zitten en 83gr lood :)
Vliegt super smooth , niet zo snel maar dat hoeft momenteel ook niet.
Morgen een Fpv vluchtje doen.

had inderdaad al gelezen dat de caiphi erg gevoelig is voor zijn zwaartepunt;) maar ben wel benieuwd, is wel een leuk handzaam kistje denk ik;)

Idd Vinny , vandaag nog 3 mislukte vluchten gedaan.
Had vanvoor 80gr lood bijgedaan , wil nog steeds niet goed vliegen.

Volgende planning is , lood eraf halen en de lipo meer naar voor zetten , dan wordt het lichter en het balans moet goed komen..

Deze is ook goed bezig :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Binnenkort toch maar weer een Skywalker bouwen :)
Weet iemand waar ik de zwarte skywalker kan bestellen? Liefst binnen EU...

Laatst bewerkt:
Hahaha.

Ik laat hem altijd maar opgooien. Liefst zelf zo min mogelijk.

We gooien hem trappy style op aan de neus. Wel goed omhoog gooien anders duikt ie weer omlaag.
Mijne is een zelfbouw wing.

Wat grappig, ik gooi het liefst zelf op.
Puur omdat ik 'niet van anderen afhankelijk wil zijn'

Zet hem meestal in RTH, opgooien, zitten, bril op, en overpakken.

Back