logo 800 tailwag

ik denk dat dat deels het momentum is van je 800... die heeft aardig wat gewicht x koppel van de motor...en het ineens veranderen van vol pos naar vol neg... ook de mijne heeft hier iets last van, terwijl punch outs wel goed gaan...

Inderdaad bij punch outs heeft hij het niet.
Het zal wel de monkey achter de sticks zijn die dit crieërd :p

wat joop zegt is een bronaanpak, pitchmanagement verbeteren.
Daarmee voorkom je de meeste problemen.

maar vaak zie je in verschillende estabs en gyo's die op de computer worden aangesloten, allerlei extra opties om allerlei gedragingen aan te passen
Ik had zo ooit eens een prachtige climb out, geweldige stop als ik hem liet vallen.
Maar als ik een flip deed, en inverted even abrupt bleef liggen hobbelde hij ff na.
rustig elevator loslaten had hij er geen last van, puur op de snelle bewegingen had hij het
in hoover kon ik het dan weer niet oproepen, gek genoeg
Een waarde op die as opgeschroefd, en het was weer goed.

Heb je de hoofdgain al verandert in de vbar? Een wobble gaat hier van komen, zeker op een harde stop. Mijn warp heeft een rigidkop, dus geen dempers, ik heb hetzelfde gehad, nu met een hele lage gain is het weg.

Heb je de hoofdgain al verandert in de vbar? Een wobble gaat hier van komen, zeker op een harde stop. Mijn warp heeft een rigidkop, dus geen dempers, ik heb hetzelfde gehad, nu met een hele lage gain is het weg.

Ik heb dit weekend een weekendje weg. Zal het eens proberen, maar gain verlagen ga ik dus eerder de juiste richting met op, dan met verhogen?

Back