Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi mede modelbouwers
Ik ben ronald en bouw en vlieg al [ soms een pauze van paar jaar verhuizen en zo ] 20jaar modelvliegtuigen . Na lang twijfelen tussen de 1/4 schaal spit van mick reeves en lavochkin la-7 is het de la-7 geworden .Gewoon wegens het feit de kit van reeves best veel kost en aan alleen de tekening heb je niet veel.Nou komt het geluk dat een aantal weken terug een kit hier te koop werd aangeboden en ik deze heb gekocht ,dus als de la-7 klaar is de spit aan de beurt is. Ga voor de eerste keer een verslag maken en proberen deze kist zo schaal mogelijk te maken. Heb hier al veel gelezen en geleerd van mensen die ik zie als ware kunstenaars zal geen namen noemen zijn er er toch best veel . IK ga een poging doen om de la-7 dus zo schaal mogelijk te maken . Zal geen snelle bouw worden komt door tijd tekort en veel werk natuurlijk.
Ik zaag alle onderdelen zelf ,heb me afgelopen zomer een figuurzaag en tafel zaag machine kado gedaan en dat werkt heel prettig.
Ben al vanaf half sept bezig met bouwen .
Lavochkin La-7
tekening; David Andersen
span ;2.60 m
gewicht;tussen 16 en 19 kg
motor; moki 180 [mits de financieel toe laat] anders DLE 111
![]()
Dit zou het moeten worden ware het niet dat ik denk een ander kleur code maar daar ben ik nog niet uit