Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hallo
wat voor langings gestel is het best een aluminium of 2 staal draden van 5mm dik
t is voor een das litle stick en ik heb een landingsgestal nodig
Ik heb goede ervaringen met de landingsgestelen met twee staaldraden. Over de alu kan ik niet zoveel zeggen want ik heb er zelf nooi mee gewerkt. Wel weet ik vanuit de club dat ze vaak buigen bij een wat hardere landing. De stalen veren dan terug de alu moet je terug buigen
Het zogenaamde duur aluminium kan ook veel hebben maar ik zou niet weten waar je dat kan krijgen.
Dit krijg je ook niet verbogen.
Maar verenstaal is het makkelijkst en het goedkoopst
Ik denk dat jij een landingsgestel van beton moet maken, dit is niet kapot te krijgen. En zolang je het op het zwaartepunt plaatst vliegt het ook nog!!
ga jij maar eens een betonnen landingsgestel onder een shockflyer
hangen, weet wel zeker dat die de lucht nie meer inkomt . En hoe
wil je ooit een betonnen landingsgestel gaan maken
Gewoon een GFK landingsgestel kopen of maken.
Lichter en sterker (indien juist gedimensioneerd).
Dural kan goed werken, maar dan wel in kant en klaar gekocht landingsgestel. Zelf buigen is over het algemeen zeker op wat langere termijn geen succes.
Ik zou ook gewoon een aluminium strip halen, ik heb hem van de hubo, dat werkt echt super en het veert ook nog een beetje mee, zodat hij er niet afknapt ofzo als je een iets te harde landing maakt!!
groeten