Laat ons je heli zien!

Liefhebber is een groot woord.... Ik ben er mee opgezadeld na de scheiding, 13 jaar geleden, en daarna zijn die krengen alleen maar gegroeid en gegroeid....

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb er zelf ook schuld aan: ik had er maar één van 12 cm destijds in een vijvertje van 100 liter, nu zijn het 2.5 kuub water en een stuk of 7 vissen waarvan de grootste twee de 40 cm wel gepasseerd zijn.

Wel allemaal gewone dierenwinkelvisjes, niks duurs.

Groet, Bert

Mooie vijver Freddie, mooie site ook..., en meer koi liefhebbers zijn er hoor…:-)
ik heb er hier 1 met 20 kub water,dezelfde opbouw als jou met 2 bodemdrains opgebouwd uit gasbeton blokken van 20hx30bx15d cm, 24 vissen in de grootte 45 tot 85cm.
mn grootste is een yamabuki van 85cm en een soragoi van 80cm

IMG_0897_zps0e6747d5.jpg

foto van een groepje wat op voer zit te wachten.. foto is alweer 3 jaar oud..
IMG_01473_zps10346bd7.jpg

Ik heb een infrarood heli van de action. In het begin wat mee crashes maar hij bevalt erg goed!

Moet je wel een foto laten zien.... daar gaat dit topic over...

En dan niet een van internet geplukt fotootje van "net zo een", maar een echte foto van JOUW echte heli....

Groet, Bert

Mooie vijver Freddie, mooie site ook..., en meer koi liefhebbers zijn er hoor…:-)
ik heb er hier 1 met 20 kub water,dezelfde opbouw als jou met 2 bodemdrains opgebouwd uit gasbeton blokken van 20hx30bx15d cm, 24 vissen in de grootte 45 tot 85cm.
mn grootste is een yamabuki van 85cm en een soragoi van 80cm

IMG_0897_zps0e6747d5.jpg

foto van een groepje wat op voer zit te wachten.. foto is alweer 3 jaar oud..
IMG_01473_zps10346bd7.jpg

Hoi Marcel.
Dat ziet er goed uit man:thumbsup:
Mooie vijver en mooie koi in de vijver. Wat afmetingen van de koi betreft zijn die van mij tussen de 20 en 85cm. De oudste koi die ik er nu in heb zwemen is 19 jaar in mijn bezit.
Nog een vraagje, heb jij een vaste koi handelaar? Of maakt het je niet uit waar je koopt?
Ik haal 99% bij Nihongoi in Hoogeveen.
Veel plezier met je vijver en koi.
mvg. Freddie

Hoi Marcel.
Nog een vraagje, heb jij een vaste koi handelaar? Of maakt het je niet uit waar je koopt?
Ik haal 99% bij Nihongoi in Hoogeveen.
Veel plezier met je vijver en koi.
mvg. Freddie

ik heb 1 vaste koi handelaar, ik woon in meppel en ik koop in Nijeveen.
Letsch koi heten ze. vanuit de achtertuin, dus goede kwaliteit voor een hele goede prijs. ze hebben geen grond/pand die ze hoeven te betalen, dus de kosten zijn mooi laag. ook in geval van ziekte komen ze langs om te behandelen.

gr. Marcel

ja klopt maar ik vind hem er niet anders door vliegen. (of ten minste ik ben het zo gewend)

en of het zo begint? ik vind het crashen maar niks (wat bij iedereen gebeurt) ik het niet super veel geld voor onderdelen, natuurlijk kun je met alles crashen maar ik crash liever met een auto dan met een helikopter. het lijkt mij dat een helikopter sneller helemaal uit mekaar licht dan een auto

..crashen met een heli moet je inderdaad goed opletten,
dat je alles checkt en niks vergeet, anders gaat het weer mis !

..tja en geld kost het allemaal .., ook die auto's

Groet
Uwe

klopt. maar wat ik heb gezien van gecrashte helikopters dat ze helemaal uit elkaar lagen ;-) dat heb ik nog nooit gezien bij een auto

Thijs, als je heli vliegt, vlieg je NIET om te crashen, en is het de bedoeling, dat je zo snel mogelijk leert om niet te crashen....

Dus een heli is ook niet gebouwd om te crashen, hooguit om zo goed mogelijk repareerbaar te zijn na een crash.

Groet, Bert

Back