Laat ons je heli zien!

Deze heli is erg beefy. Dat merk je vooral als je hem in handen hebt en tijdens de bouw alles is erg zwaar uitgevoerd. en kwa formaat niet klein, dat spreekt mij erin aan. Het heeft veel weg van een Outrage Fushion (volgens mij zelfde ontwerper (?) ).

Kleur van de kap had wat mij betreft wel wat meer oranje, geel etc mogen bevatten. Hoe groter de kap, hoe meer zichtbaar dus hoe beter voor mij. Maar er is ondertussen een 2de kleur kap te koop.

De servo's zitten met stangen net als mijn Avant, en dat vind ik zeker geen probleem. Wanneer goed afgesteld (en goed geproduceerd door de fabriek natuurlijk) werkt dit uitstekend. Waarom men overal Direct to Swash wil is in mijn ogen dan ook meer marketing dan noodzakelijk, maar ieder zijn ding. Je zal wel heel goed moeten vliegen om hier een voordeel uit te halen lijkt mij...

Voordeel van deze Rush is dan ook dat hij prima geschikt is voor zwaardere motorren en 14S (misschien wel meer). Niet dat ik dat van plan ben overigens, maar de stevigheid is aanwezig.
Ik vergelijk dit dan met mijn Avant, wat een veel eleganter en smaller gebouwde heli is.

Kwa vliegen merk ik geen verschil, maar dat zal ook komen omdat ik enkel wat rond cruise.

Hij klinkt wel iets rustiger, meer richting logo lijkt het. Misschien door het schuine tandwiel en de wat strakkere overbrenging naar de staart (zitten ook meer tandjes op de torqtube tandwielen dan de Avant. Zeker tevreden met deze kit, een goede keuze en een aanrader als je eens wat anders wil dan een Trex.



nou, nou, mooie heli hoor ;)


Nick
 
dankje uwe,

ik wilde het zowel in de auto als op de fiets mee kunnen nemen. en dan moet 't natuurlijk ook nog waterdicht zijn. En het is gewoon leuk om aan je hobby te knutselen :)
 
Hehe nee maar ik fiets altijd naar t werk. En op t werk kan ik lekker binnen vliegen. Maar als t dan regent heb ik het altijd droog mee. :-)
 
Hehe nee maar ik fiets altijd naar t werk. En op t werk kan ik lekker binnen vliegen. Maar als t dan regent heb ik het altijd droog mee. :-)

Oh ja, sorry,
dat heb je al reder vertelt ,
die vliegt in de "grote huiskamer" ha ha

Groetjes, Uwe
 
Ehh valt mee.. Maar fijn is anders.
Door de tl verlichting ook slecht zicht. Maar wel een ideale plek om kleine dingen en behendigheid te oefenen. Ook leuk hoor.
 
tar-sky 450 carbon/alu

IMG_0588.JPG


hier nog met de esky inside.. inmiddels een kit upgrade erin, carbon frame, full alloy blauw rotorkoppen, kds800 gyro, andere ESC en knappe servo's

de body is universeel 450 size, en kost maar 30 euro ongeveer, origineel e-sky belt cp-cx
leverbaar in blauw wit en rood wit. gemaakt van canopy plastic, dus niet heel sterk, maar voor t geld kun je m best vervangen na een crash.
 
Dat is toch wel een héél leuk rompje voor dat geld....:shock:

Nu nog wieltjes er onder....;)

Groet, Bert
 
Mn logo 700 eindelijk af. Nieuwe servos, andere mount, rubbers. Hopen dat me trillingen er uit zijn.
Ben blij met mn bedrading zo. Nog dichter naar de main gaat eigenlijk niet..
zu2aba6a.jpg
y4ure8an.jpg
masepu9u.jpg
a8ahu9u4.jpg
:D:thumbup:

C6903
 
Back
Top