Deze heli is erg beefy. Dat merk je vooral als je hem in handen hebt en tijdens de bouw alles is erg zwaar uitgevoerd. en kwa formaat niet klein, dat spreekt mij erin aan. Het heeft veel weg van een Outrage Fushion (volgens mij zelfde ontwerper (?) ).
Kleur van de kap had wat mij betreft wel wat meer oranje, geel etc mogen bevatten. Hoe groter de kap, hoe meer zichtbaar dus hoe beter voor mij. Maar er is ondertussen een 2de kleur kap te koop.
De servo's zitten met stangen net als mijn Avant, en dat vind ik zeker geen probleem. Wanneer goed afgesteld (en goed geproduceerd door de fabriek natuurlijk) werkt dit uitstekend. Waarom men overal Direct to Swash wil is in mijn ogen dan ook meer marketing dan noodzakelijk, maar ieder zijn ding. Je zal wel heel goed moeten vliegen om hier een voordeel uit te halen lijkt mij...
Voordeel van deze Rush is dan ook dat hij prima geschikt is voor zwaardere motorren en 14S (misschien wel meer). Niet dat ik dat van plan ben overigens, maar de stevigheid is aanwezig.
Ik vergelijk dit dan met mijn Avant, wat een veel eleganter en smaller gebouwde heli is.
Kwa vliegen merk ik geen verschil, maar dat zal ook komen omdat ik enkel wat rond cruise.
Hij klinkt wel iets rustiger, meer richting logo lijkt het. Misschien door het schuine tandwiel en de wat strakkere overbrenging naar de staart (zitten ook meer tandjes op de torqtube tandwielen dan de Avant. Zeker tevreden met deze kit, een goede keuze en een aanrader als je eens wat anders wil dan een Trex.
Kleur van de kap had wat mij betreft wel wat meer oranje, geel etc mogen bevatten. Hoe groter de kap, hoe meer zichtbaar dus hoe beter voor mij. Maar er is ondertussen een 2de kleur kap te koop.
De servo's zitten met stangen net als mijn Avant, en dat vind ik zeker geen probleem. Wanneer goed afgesteld (en goed geproduceerd door de fabriek natuurlijk) werkt dit uitstekend. Waarom men overal Direct to Swash wil is in mijn ogen dan ook meer marketing dan noodzakelijk, maar ieder zijn ding. Je zal wel heel goed moeten vliegen om hier een voordeel uit te halen lijkt mij...
Voordeel van deze Rush is dan ook dat hij prima geschikt is voor zwaardere motorren en 14S (misschien wel meer). Niet dat ik dat van plan ben overigens, maar de stevigheid is aanwezig.
Ik vergelijk dit dan met mijn Avant, wat een veel eleganter en smaller gebouwde heli is.
Kwa vliegen merk ik geen verschil, maar dat zal ook komen omdat ik enkel wat rond cruise.
Hij klinkt wel iets rustiger, meer richting logo lijkt het. Misschien door het schuine tandwiel en de wat strakkere overbrenging naar de staart (zitten ook meer tandjes op de torqtube tandwielen dan de Avant. Zeker tevreden met deze kit, een goede keuze en een aanrader als je eens wat anders wil dan een Trex.
nou, nou, mooie heli hoor
Nick