Laat ons je heli zien!

2080.jpg

Foto: Pieter Vaartjes

Mijn HK450 met Hughes 500 rompje (bouwverslag hier). Ca. één minuut nadat deze foto genomen is, ben ik helaas gecrashed :( (vermoedelijk de bladen in overtrokken toestand gekregen (er stond veel wind) waarna de heli van ca. 3m hoogte uit de lucht viel en ik zat te dicht bij een hek om volle pot weg te trekken). Foto van de crash

Dat was wel hèt moment om een full alu upgrade aan te schaffen en te monteren. De romp is er gelukkig met wat minimale schade vanaf gekomen, dus binnenkort vliegt ie weer.

Daarnaast heb ik een volledig uitgeleefde Hirobo Shuttle ZXX waar ik het 'vak' mee geleerd heb en ben momenteel bezig een vintage (zeker 15 jaar op zolder gestaan) Vario/Heim mechaniek in een Hughes 500E romp weer vliegklaar te maken.

trex 600 12cell lipo scorpion 4035 560 kv flybarless

hier mijn trex 600 esp
ff mijn setup:3g
cc 85 hv
12cell 4000mah
scorpion 4035 560kv
carbon tail tube
zwart onderstel
fusuno canopy
metal tail upgrade
ds650 servo
quik uk carbon tail rod
3e bearing blok
kde main gear upgrade
trex 700 mod 1 schuin hoofdtandwiel
radix main blades
radix tail blades
led lights
misschien vergeet ik nog wel iets
eigenlijk alles dus wel veranderd
ik had voor deze 3 nieuwe kunnen kopen maar ja dan heb je er niet zo een haha.
ik heb net geprobeerd om de foto's te uploaden maar krijg het weer eens niet voor elkaar.
grt eric

kijk maar even in mijn foto album want ik krijg ze hier niet geplaatst.
grt eric

open de afbeelding die je wil plaatsen, klik op de afbeelding met de rechter muisknop, kies afbeeldingslocatie copieren. Maak een nieuwe post en klik bovin op het icoontje afbeelding invoegen, plak de afbeeldings locatie en je krijg iets zoals dit

full

Mooie heli Eric !!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
hee bedankt man nu weet ik ook hoe het moet.
ik heb een nieuw topic gestart pimp your heli misschien vind je het leuk om daar ff te kijken.
of als je zelf nog een paar mooie foto's van gepimte heli's hebt om die daar te plaatsen.
grt eric

prachtige heli's!

hier een paar foto's van mijn juweel: Huey van Revell :)

full

full

full

en mijn kleine heli: solo pro, maar dan Revell release
full

full

Hier is hij dan, mijn Renewd Trex 500ESP Fusuno canopy, Edge main/tail blades, fusuno tail fins,Spartan ds760 gyro.:banana:

Ik zal deze gaan vliegen naast de trex 450 sport en misschien komt er nog een 550 bij :)

De maiden moet nog komen maar dit zal even moeten wachten op wat beter weer.

full

full

full

full

Back