Jaques
Forum veteraan
En waar is het notitieblokje Piet??? Daar deed je het toch voorEn zojuist een pakketje ontvangen van Kolderstok met daarin 80 drie mm blokjes, wat balsa hout en de elektrische plankenbuiger.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En waar is het notitieblokje Piet??? Daar deed je het toch voorEn zojuist een pakketje ontvangen van Kolderstok met daarin 80 drie mm blokjes, wat balsa hout en de elektrische plankenbuiger.
Ik heb daar geen specifieke reden voor Peter, behalve dat ik het mooi vind. Met een proefstukje in de Deense olie ziet het er nog beter uit. Ik geef nagenoeg al mijn modellen hier en daar een eigen tintje. De bouwbeschrijving gebruikt zowat overal de zelfde latjes voor, wat ik persoonlijk wat minder vind, maar om het goed te beoordelen moet je denk ik wachten tot de romp klaar is en smaken verschillen uiteraard...Hoi Piet,
Mooie updates. Is er een specifieke reden dat je twee verschillende soorten notenhout gebruikt hebt voor de binnenkant van de verschansing, of wordt het zo beschreven in de bouwbeschrijving?![]()
Uiteraard heb ik ook een notitieblokje gekregen bij mijn bestelling Koos, sorry dat dit niet op de foto staatEn waar is het notitieblokje Piet??? Daar deed je het toch voor![]()
verder van het mooie weer genoten...
Zie er weer netjes uit, Piet. De ‘like’ is natuurlijk niet voor de laatste alinea. Dat kan met de pols knap vervelend zijn.De binnen verschansing aan BB tot de beide verhoogde dekjes is beplankt, alle gaten uitgesneden en de sponningen zwart geverfd, (het 5e kleine gat vanaf de bak zit aan beide kanten iets hoger als de rest, waarom dit zo is daar ben ik nog niet achter, wellicht komt dat nog...?)
Bekijk bijlage 486131
Nu bezig met de kadertjes die om de geschutpoorten komen, hiervoor gebruik ik als mal één van de vierkantjes die eerder uit de triplex plaat zijn verwijderd,
Bekijk bijlage 486132
Ik heb een ontstoken pees in de linker pols, waardoor ik het rustig aan moet doen, lastig maar zeker niet levens bedreigend....![]()
en @*Hans* , hij werkt voortreffelijk en is door mij helemaal goed gekeurd),
Dank je wel Heinrich. Problemen aan gewrichten zijn gewoon lastig en een langdurig proces om te genezen. Ik heb nu een pols-duimbrace waardoor ik toch redelijk uit de voeten kanPrachtige werk Piet. Deze attention to detail is wat jouw bouwwerk op een ander plateau plaas. Ik hoop de pols raakt gouw beter.