Indoorvlieger
Forum veteraan
Ik bedacht me net dat embedden van Vimeo filmpjes niet bij iedereen werkt, dus hier ook nog even de losse link: Testrun of vintage Kyosho Optima Mid after replacing motor on Vimeo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kun je daar geen "ragbandjes" onder zetten? Lijkt me een beetje zonde van de nopjes![]()
Wat voor een elektronica gebruik je in die Kyosho?Insluiten van een vimeo video werkt niet voor iedereen, sommigen zien geen filmpje, hier dus ook maar even de losse link: Testing the handling of the Kyosho Ultima RB5 SP buggy taking small jumps on Vimeo
Wat voor een elektronica gebruik je in die Kyosho?
Leuke electronica. Snap alleen nooit waarom je nog met tragere auto's (die je ook hebt) wilt rijden![]()
Hier een plaatje van de Raider van onze dochter, met ESC:
![]()
Mijn ESC is aangekomen en gemonteerd. Morgen de verschillende settings eens bekijken.![]()
Bedankt voor de uitleg Henk, snap de charme/afweging wel, zat je gewoon een beetje te pesten![]()
Had het topic nog niet eerder zo ver bekeken, maar jui: raiders! kyosho-raider-pro Ik zie dat de eerste foto's al niet meer zichtbaar zijn, maar wat verder nog wel genoeg om te bekijken denk ik.
Ongeveer de enige upgrade die gemaakt heb toen ik 14 jaar was of zo, was een esc. Nog redelijk nieuw toen denk ik.
en nog de originele mabuchi motor! Mijn eerste doet het ook nog altijd. Enorm veel mee gereden nochtans. Plaatje van de gehele raider? Maar misschien heb ik nog niet ver genoeg terug gekeken in het topic..