Kyosho Offroad Elektro algemeen

Mooie auto inderdaad, en leuk actieplaatje.

Dank je, ik stop nu mee hier allen wat foto's te posten, dit is mijn laatste. :bye:

Mijn zoon van 8 kan het ook, dan is het makkelijker om wat actie foto's te maken.

full speed and acceleration
by Istvan Penzes, on Flickr

Op de flickr pagina is deze foto aanzienlijk beter te zien, hier is door de verkleining de kwaliteit toch wat minder.

Nu moet ik over nadenken, hoe ik de stoffige boel het beste schoon kan maken!

@ Indoorvlieger, ik kan je wel een grote file sturen, geen probleem. Flickr heeft ook de optie om de originele file (of iets kleiner als 1600-er) te bekijken.

https://www.flickr.com/photos/penzes/14980191208/sizes/h/

Dan kan je target saven. Ja, ik heb het downloaden van files uitgezet, had op sommige dagen iets te veel trafic, allemaal mensen die snell nog wat plaatjes van cameras wilden hebben. Als het niet lukt, stuur me een PM met mailadres.

Gelukt via pagina bron, en dan de directe link naar de jpeg te plakken in een nieuw browser venster. Direct save target as wilde niet.

Mijn ESC is aangekomen en gemonteerd. Morgen de verschillende settings eens bekijken.
59f65a40e43a4ffd8ef6cc31d0eafd4a.jpg

Krasjes? Gaaf ding zo'n Scorpion 2014!

Hij zal hier ook al langs zijn gekomen;

Mad%20Bug%20VE%20(4).jpg

100x beter dan de (identieke) Rage VE, wat kan een kapje al schelen...

Dit is even wat anders dan een exo terra hoor?
Solid axles, tvp achtig chassis.
Daarbij is de Exo Terra een shortcourse buggy, dat is een klasse, dus het kan dat er meer merken zijn die iets maken wat er op lijkt.
Dat is met shortcourse auto's ook zo, of is alles een namaak van de Traxxas Slash?

Misschien binnenkort een heruitgave van de Optima? Maar tot die tijd doen we het met het origineel, nu voorzien van een iets snellere motor:

Topsnelheid ligt nu op bijna 44 km/u, en de motor blijft goed koel, onder de 40 graden ondanks veelvuldig vol gas optrekken. Ik zou dus nog kunnen overwegen om de timing aan te passen, maar voor een vintage runner rijdt het nu al erg lekker. En meer vermogen betekent ook sneller slijtende tandwielen en collector/borstels.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back