Kyosho F16 Electro impeller

Hallo,

Ik heb een 2dehands F16 gekocht maar heb er geen bouwbeschrijving of iets van,ook de cockpit ontbreekt en nog wat kleinigheden.

Ik ben op zoek achter een bouwplan of zo ervan.

Weet iemand waar ik dit kan vinden of andere interesante info over dit model?

Alvast bedankt.

Kyosho%20F16.JPG

Ja staat by Kyosho (duitsland) op de webshop als "DF-13 kabinehaube F16" voor € 19,90 "sofort lieferbar"... dus de meeste (nedelandse) modelbouwwinkels kunnen hem dan ook zo bestellen .....

Website "Kyosho" -> "producte"
-> "electro flugzeuge"
-> "f16 thunderbird"
-> "erzatzteile"
-> "kabinehaube"
-> "warenkorb"

wachten

-> brievenbus...

@dirk
idd voor Nederland geen enkel probleem. Maar... kyosho weigert te verzenden naar België :cry:
Heb ze hier ooit voor gemaild en ze wisten mij te vertellen dat ze nog niet naar belgië verzonden. Dit is nog steeds zo... :cry:
En aangezien Ingelmunster in België ligt :wink:

@kefke

Gewoon via Hobby inn in Waalwijk (Nederland) bestellen en laten opsturen naar Ingelmuster per post. Brugge ligt ook "in de Vloanders" en ik heb nog geen enkele slechte ervaring gehad. Hobby Inn verdeelt tenandere ook Khyoso dus geen probleem. Wel rekening mee houden dat er portkosten bijkomen dus wel even voordien vragen hoeveel dat zal kosten. Bij ons in Brugge verdelen ze wel ARF's van Kyosho das toch geen eiland hé Ingelmunster??????

Stevo

@stevo
Ik heb ook niet gezegd dat kyosho niet te krijgen is hé :wink:
Hier "in de vloanders :P " kan ik het gewoon ook in de modelbouwwinkel bestellen. Op zich geen probleem, alleen de levertijd van 2 maanden was mij te veel. :wink:
Ik wilde gewoon zeggen dat je niet rechtstreeks van de kyosho site kon bestellen :wink:

Waar kan ik ergens aan afbeeldingen geraken van de stickers die erop moeten?

Heeft toevalig niemand dit stickervel gekopiëerd?

Ik wil ze heben om dan af te drukken op vinyl stikkers.

Back