koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Maar Joost we hadden het laast nog over
http://www.kiss-tyres.ch/

maar waar moet ik dan nu die regen banden vandaan halen.
Gewone banden heb ik zat maar die link is niet meer beschikbaar weet jij nog wat waar ik regen banden kan halen ik moet op de AMCA ook in de regen kunnen rijden zonder dat die steeds in de slip raakte zo als jij dat zei.

[mod]1. Gebruik aub gewoon zwarte letters ipv gekleurde...
2. We weten inmiddels wel dat je met een Corally 10SL gaat rijden, dat hoef je niet elke post duidelijk te maken

Dank.[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Joost effe chill doen weetje ik val je niet aan

Ja Dus wat een amateurs hier zeg
welke gek verwijderd mijn Fotos daar moet je van afblijven want je gaat nu in strijd met de acteursrechten

er staat nergens dat ik niet elke post een foto mag plaatsen
En waarom mag ik niet gekleurde letters gebruiken wat is dit nu weer da

Geen idee, als de link niet meer werkt weet ik het niet. Ik heb andere regenbanden dus...

ja dus?? goed hoor Joost ;P naw waar koop..of maak je die Shit???
ik heb effe 20 pakken nodig

Aandekant??
Chill man:cool:
Als iedereen constant de zelfde foto's bij iedere post plaatst word dit forum alleen maar zwaar en onhandelbaar;)
Vandaar dat de moderators soms ingrijpen.
Als je iets verder als je neus lang was had gezocht, had je kunnen zien dat Joost zijn regenbanden zelf heeft gemaakt.
Kissling is een merk wat regenbanden maakt of maakte voor verschillende type auto's.
Dat een link niet meer werkt kan verschillende oorzaken hebben.
Site down, fabrikant gestopt enz, enz, enz.
Dus relax, sit back en zoek en gij zult vinden.:cool::cool:
regenbanden-maken-van-foam-banden-en-tire-caps

Mvg Roy

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar Joost we hadden het laast nog over
http://www.kiss-tyres.ch/

maar waar moet ik dan nu die regen banden vandaan halen.
Gewone banden heb ik zat maar die link is niet meer beschikbaar weet jij nog wat waar ik regen banden kan halen ik moet op de AMCA ook in de regen kunnen rijden zonder dat die steeds in de slip raakte zo als jij dat zei.

Geen idee wat je hebt gedaan, maar http://www.kiss-tyres.ch/ doet het gewoon hoor.
De link van jou verwijst naar iets heel anders.....

joo tnx

hoe kan dat nu da ik begrijp er helemaal niks van
naw maar de site doet het nu moeten die gasten nog banden voor
1.10 voor PRO10(230mm) maken Pfffffffffffff Duurd lang!!!!
heb niks aan 1.8 banden

Hier zijn ze nog te bestellen, ik weet niet of het een betrouwbare site is.
Dus zou ze even mailen.

En nu weer "on-topic"

Zijn er nog liefhebbers de WGT willen gaan rijden bij rc-paradise volgende week woensdag?

joo tnx

hoe kan dat nu da ik begrijp er helemaal niks van
naw maar de site doet het nu moeten die gasten nog banden voor
1.10 voor PRO10(230mm) maken Pfffffffffffff Duurd lang!!!!
heb niks aan 1.8 banden

Goed.
Die "gasten" is 1 gast, Harry Kissling genaamd. Hij kan best regenbanden maken voor de pro10, maar omdat er wereldwijd niet heel veel (en zeker niet in de regen) gereden wordt met pro10, kan ik me voorstellen dat hij ze niet zo heeft liggen.
Daarbij komt, dat blijkbaar met de tsunami in Japan een tijdje terug, de levering van de zogenaamde "Tamiya Caps" een probleem geworden is.

GM90 set up voor 10.5T Rucphen

Ik ben op zoek naar een goed werkende set up voor de GM90 regelaar voor een 10.5T motor op Rucphen. Ik heb een Turnigy en een LRP X11 liggen.
Gaat in een 235mm Corally 10SL, die dit jaar echt gebruikt gaat worden.
Graag ook een advies bij het profiel voor de verplaatsing waarmee ik het best kan beginnen.

Ericjan....Voor GM setups moet je bij Reinder wezen.
Hij rijd al jaar en dag met deze regelaar.
De turnigy motor is vrij gemoedelijk en word niet snel warm en kan ook redelijk veel hebben.
Ben er wel achter gekomen dat hij liever toeren draait als dat hij zwaar belast word.
De X11 is het zelfde.
Minder torq als de X12 of X20 maar houd er van om lekker veel toeren te draaien.
Setup voor GM is echt Reinder zijn pakkie aan;):cool:

Mvg Roy

Ericjan....Voor GM setups moet je bij Reinder wezen.
Hij rijd al jaar en dag met deze regelaar.
De turnigy motor is vrij gemoedelijk en word niet snel warm en kan ook redelijk veel hebben.
Ben er wel achter gekomen dat hij liever toeren draait als dat hij zwaar belast word.
De X11 is het zelfde.
Minder torq als de X12 of X20 maar houd er van om lekker veel toeren te draaien.
Setup voor GM is echt Reinder zijn pakkie aan;):cool:

Mvg Roy

Nou Reinder stuur me maar een PM :)

jawel, dan ben je alleen 180mm breed, dus gelijk aan de F104, maar waarom vragen? je hebt ze toch liggen (gezien je verkooptopic....)

Ja, en dan moet ik de voorkant dus ook ombouwen naar 180mm. En ik wil 200mm blijven rijden. Indien het op een of andere manier pas gemaakt had kunnen worden had ik de banden en velgen niet meer verkocht.

Back