koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Weet iemand of de originele Tamiya onderdelen van de F104W GP edition nog geleverd kunnen worden? Dit gezien zij allemaal op discontinued staan en ik me dus afvraag of deze ook via een officiele Tamiya distributeur nog wel besteld kunnen worden. Gaat hier voornamelijk om een wheelhub.

Ik begreep dat er een containerschip gezonken is met heel veel tamiya onderdelen.

Denk dat je je nog niet kan inschrijven voor de tamiya-cup, eerste wedstrijd is meestal april dus tegen die tijd zal er wel een draadje ontstaan met de wedstrijd-datums en inschrijf mogelijkheden.

Weet iemand waar en hoe ik me kan inschrijven voor de Tamiya Cup Nederland in de F1 klasse voor 2014

In België beginnen ze al op 19 januari met het nieuwe Tamiya cup seizoen 2014, in Vosselaar bij Turnhout, niet ver van de Nederlandse grens. Hier is altijd een goede F1 deelname.
kijk op tamiya.be
Trouwens in 2014 zijn er in België twee F1 klasses. 200mm foam met 18T en een klasse op rubber banden en 21.5T motor.

Ik heb hier nog een ongebruikte set Tamiya Foams liggen. Twee voorbanden van het hardere type dan standaard, en twee achterbanden soft compound. Gemonteerd op nieuwe velgen, ook ongebruikt. Heb er zelf in totaal 50 euro voor betaald, mag weg voor 40 euro (exclusief verzendkosten). Bij interesse graag een PB sturen.

Ik heb hier nog een ongebruikte set Tamiya Foams liggen. Twee voorbanden van het hardere type dan standaard, en twee achterbanden soft compound. Gemonteerd op nieuwe velgen, ook ongebruikt. Heb er zelf in totaal 50 euro voor betaald, mag weg voor 40 euro (exclusief verzendkosten). Bij interesse graag een PB sturen.

volgens mij hoor dit in het Te Koop topic

Wat is de verandering in rijgedrag bij het meer of minder plaatsen van shims onder de pivot van de schokbreker? Dus de hoek waaronder de schokbreker op het bovendek zit. Standaard zitten er hier twee onder (104W GP).

Platter: meer on-power stuur
Schuiner: minder on-power stuur

Komt van de manual van de RC-Devil, is dus even een aanname dat zij wel weten waazr ze mee bezig zijn :D

Laatst bewerkt:
Foto van mijn F104W GP

1559225_427250237406436_822995716_o.jpg

5.9.-7.9. 2014 DM EGPRO10 beim MBC Bamberg

Neben Pro10 werden wir noch eine Standard Klasse anbieten.

Diese wird auch bei den monatlichen Clubläufen mit ausgetragen.

Für 200mm und 235mm Fahrzeuge.

Gewicht für 200mm Frei bei 235mm min. 1150gr.
Motor: 10.5T ohne PP
Karo, Regler Frei
Reifen und Akku nach Pro10 DMC

"10.5T ohne PP"

Zonder PP dus maar wat is PP? Power Program ofzo? Dus 10.5 zero timing? Mijn duits is ook niet echt super Alexander. Kan je er wat meer over uitleggen misschien? :D

Back