Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch jammer dat er op deze baan (voor zover ik weet) geen Nederlandse wedstrijdseries meer worden gereden (NK, Tamiya Cup, Kyosho Cup), blijft toch wel een erg mooi circuit.
Mvg
Marcel
Persoonlijk zou ik liever op EVMC rijden dan Eindhoven bijvoorbeeld.
…… Waarom de andere series zoals de dtc er niet rijden is me een grote vraag. Persoonlijk zou ik liever op EVMC rijden dan Eindhoven bijvoorbeeld…...
Brandsofcircuits hebben van oudsher allemaal een bepaalde flow, die ook uitermate goed past bij een 2wd, (niet zo spannend wel snel), daarom klagen veelal rijders daar, over een “te tamme motor” in bv landelijke TC reglementen (terecht)…dus ik snap dat jij je daar een stuk meer thuis voelt!!!...DTC is een electro serie, dus hebben ze ook pure electro circuits in hun gamma, zoals Eindhoven en de HFCC, zoals het ook behoort te wezen naar mijn bescheiden mening, de brandstofcircuits hebben al genoeg Nomac electro en brandstof wedstrijden!!!
De organisatoren van de DTC (en ook bv van de RcRallyCup) hebben van oudsher zeer goede contacten met oa: Eindhoven, Gouda en Den Haag die hen altijd onvoorwaardelijk hebben gesteund “in goede en slechte tijden”, met bv het opzetten van een nieuwe serie (in dit geval de DTC), daar waar andere clubs het risico niet wilden nemen. Zo gauw als het goed gaat met een serie, tja dan ben je overal welkom, dus ik denk dat men bij de DTC, Eindhoven voorlopig nog wel effe trouw blijft!!!
oke dus niet zoals de tc dat je met de veer opdraaien de hoogte kunt beinvloeden
ik dacht met de bussen doe je ongeveer en de fine tuning met de veer maar zo werkt het dus niet
komt dus op de banden maat aan