Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Die beschrijving op de website is inderdaad alleen maar voor de nieuwe F1 met gewijzigde voorwielophanging en de oude beschrijving geeft eigenlijk alleen wat info over de afstelling, zonder plaatjes of tekeningen.
Als je foto's zou kunnen maken bij het assembleren, zou dat heel mooi zijn. Het gaat mij vooral om de constructie van de busjes en/of rubbers, waar de voorste draagarmen mee vast zitten (die missen bij mij namelijk helemaal). Jammer genoeg kom ik de komende weken door de vakantieperiode bijna niet op HFCC, anders had ik het daar wel aan een van de F1-kenners gevraagd.
Alvast bedankt voor de moeite.
Het is echt gaaf om die wagens te zien rijden. Vergeet niet dat het twee wiel achter aandrijving is dus wat lastiger te leren rijden maar als ze gaan dan gaan ze sneller dan toerwagens (met dezelfde motor) en net zo snel of sneller dan de 1/8 wagens en die hebben 4 wiel aandrijving!
Kun je het je voorstellen het record verbroken door een twee wiel aangedreven auto met starre achter as? Sneller dan een 1/8 benzine motor, vierwiel aandrijving hebbende, op brede foam banden staande, onafhankelijk geveerde en mega high downforce hebbende kappen- auto. haha man man.![]()