CRC heeft in mijn ogen té weinig werk en effort gestoken in een knappe oplossing voor het verbreden van de auto.
Dus die verbredingsset van CRC (CRC Gen-X10 235mm Expansion Kit) is niet goed (genoeg)?

Halewijn
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
CRC heeft in mijn ogen té weinig werk en effort gestoken in een knappe oplossing voor het verbreden van de auto.
Een keuze van auto is ook een gevoels kwestie en voor sommige meer dan andere. Bijvoorbeeld de ene wilt niets weten van een link auto en wilt alleen een t-bar auto.
dies een beetje duur naar mijn smaak en ik vind het ook leuk om zelf beetje te maken en ontwerpen en testen enzo (mijn lolletje zit niet alleen in het rijden)
ik ben nu het zelfbouw project van Joost aan het doorlezen.
mvg
Jacar
nah ok, moet je zelf weten. Een tweede handse ombouwen naar 235mm of zelf eentje bouwen wat joost heeft gedaan is niet goedkoper en dan zal je wel iets moeten weten wat werkt en wat niet werkt in een pro10 auto naast het feit dat je nog een chassis moet ontwerpen en laten frezen..... maar goed, veel succes met het zoeken en bouwen![]()