Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik voor mijn dekken kleurloze transparante matte lak op water basis, dit beschermt het hout tegen verkleuring, en behoud de originele kleur van het hout en het glanst absoluut niet. Ik zie dat je ook het advies krijgt voor Danish-Oil, maar dit maakt het hout toch een tintje of twee donkerder en geeft ook een lichte glans aan je hout,dus daar moet je dan wel rekening mee houden.Beste vriende
Hier is so baie kennis en ervaring op die forum - ek wil graag raad vra? Watter afwerking/finish bevel julle vir die Abachi dek aan?
Hans het reeds aan my die staalwol/asyn genoem, maar ek wil nie n verwerings/verouderingseffek he nie. My enigste voorkeure is dat ek hou van die ligte kleur van die Abachi (ek glo dit is n mooi kontras met die donker hout van die romp) en dat ek nie iets wil gebruik wat n "glossy" of "shiny" is nie.
By voorbaat dank. Vriendelijk groet - Heinrich
Wat is dat voor een boek van blom? en van Dik? zie dat gedurig voorbij komen, en wil effe weten of dat misschien handig is
En ze waren bepaald geen vriendjes van elkaar. En ieder dacht van zichzelf het bij het rechte eind te hebben ten aanzien van de bouw van de 7P. Een lang verhaal...
Je wil het boek nog wel eens voor minder vinden. Ik vind het een aanrader.Goeiendag, dat boek kost wel duur!
2 eigenwijze, betweterige mannetjes