kogel hoppertank

Laatste reactie: IK HEB NOOIT GEZEGD DAT ZE NIET WERKEN, ik vroeg het me af omdat een bevriende vlieger (uit voorzorg) geen UAT met filterd had gebruikt omdat dit problemen zou geven met een snel accellerende grote (19kg) motor. Daarom vroeg ik me dat hier af : "Ik vraag me ook af of de grotere snellere turbines wel met zo'n zakje willen werken. Cavitatie treedt eerder op dan je denkt."

Ik vroeg me dus gewoon iets af. Blijkbaar voelen jullie je wel erg snel aangevallen. Ik gebruik de UAT's ook en ben er erg blij mee. Bij de lavi kwam gewoon een kogelhopper mee, vandaar dat ik die nu gebruikt. Beiden werken goed al heb ik liever een UAT omdat deze vuil ook netjes filterd.

Peterjan
wat in de Phantom zat dat was bijne zonder restictie en ik was niet de enige die de uat inelkaar trok dat waren er wel meer dis voor mij geen uat op de Frank op de p80 heb ik wel een uat en dit gaat zonder problemen wat voor derest een ander wil moeten ze zelf maar weten ik heb mijn conclusie getrokken en gelukkig met de goede afloop
gr.Pieter

@Dickie

Eerbiedwaardige grote vriend je weet me te vinden, ik heb die UAT op voorraad liggen.

@Broekie

Je moest eens weten wat ik allemaal over me heen krijg op die meetings en shows, ze plagen mij allemaal en hoe dat komt dat weet ik ook niet hihihi.

@Pieter

Daar snap ik niks van dat je die UAT inelkaar hebt getrokken, ik ga dat toch eens proberen door er een heftige pomp op te zetten, ik wil dat weten wanneer dat gaat gebeuren.

hoppertank

Als je een hoppertank in elkaar trekt.
Betekend het maar één ding je toe voer naar je hopper is niet goed.
Zelf heb ik de hopper onder de hoofd tank en nooit geen probleem.
dikke toe voer slang en de wet comminicerende vaten doet de rest.

Mag geen probleem zijn..

als toevoer naar hopper dicht zit,zal hij de hopper leeg zuigen.als de ontluchting hoofdtank dicht zit zal hij vacuum trekken als tie leeg is of gigantisch er aan zuigt,maar ben maar een leek hoor!

Laatst bewerkt:
@henkbraam

Ik geef niet snel iemand gelijk, maar jou geef ik helemaal gelijk in je hierboven vermelde reactie, een deel van je reactie, citaat : maar ben maar een leek hoor!

Klopt helemaal, ik bevestig alleeen maar wat jij over jezelf schrijft

--------------------------------------------------------------------------------

Hier een foto van de binnenkant van de door mij gemaakte JPO hoppertank
img1439339046.jpeg

En hier een foto van het filter die GertJan heeft gekregen van mij, deze is ietsje bruin gekleurt en zijn maar 1 race gebruikt, maar nog helemaal oppie toppie, deze filters worden bij Ducati racing gebruikt, deze filters zijn van 1 zijdig kuststof gemaakt, ik heb er nog 40 nieuwe op voorraad en die zijn wit gekleurt
img1405562783.jpeg

De montage maat is 20 mm
img1405562809.jpeg

Toedeloe

Laatst bewerkt:
@Theohelie

Heb je nu ook antwoord gekregen op je vraag hier ?? ondanks het gekibbel van Jetvliegers onder elkaar
als dit op het veld was gebeurt, hadden we elkaar gelijk begrepen, uiteindelijk zijn we het met elkaar eens.

Alleen jammer dat er hier met het plaatsen van reactie's iets mis gaat, even bellen met elkaar of een live gesprek lost vele misverstanden op.

En nu ga ik lekker verder bouwen aan men F4, ik ben klaar met dit draadje

Gr Japioo

@Theohelie

Heb je nu ook antwoord gekregen op je vraag hier ?? ondanks het gekibbel van Jetvliegers onder elkaar
als dit op het veld was gebeurt, hadden we elkaar gelijk begrepen, uiteindelijk zijn we het met elkaar eens.

Alleen jammer dat er hier met het plaatsen van reactie's iets mis gaat, even bellen met elkaar of een live gesprek lost vele misverstanden op.

En nu ga ik lekker verder bouwen aan men F4, ik ben klaar met dit draadje

Gr Japioo

UUUHHHHH volgens mij begrijp ik het wel ja,het wordt een kogel hoppertank zonder klunk en een dikke toevoer en aanzuig slang, en dan prak ik hem in mijn nieuwe f 15, zie foto album.

@Pieter

Grote vriend, ja ik ben weer een beetje aan het bouwen aan de F4 de vorderingen kun je zien op ons JetForum, maar prive erg druk.
Komt goed

@Theohelie

Fijn dat je toch een keuze hebt kunnen maken en ik hoop dat je de juiste info uit al die reactie's hebt kunnen filteren en ja een F15 is een prachtkist.

Suc6 met de bouw

Kissie

Nou Theo jij woont niet verkeerd, aan je tuintje te zien :wink:

Maar ik dacht dat die F15 al gevlogen had, heb hem in ieder geval al ergens eerder gezien op een show of meeting.

Groetjes Ger.

Hoi Ger
Nee dat was waarschijnlijk een andere, deze moet zijn taxiproeven nog maken, binnenkort maar eens even de straat uit taxien nu de sneeuw weg is.

Back