@Gertjan
De filterzakjes die ik verkoop komen uit de racewereld GertJan en die 2 bruine die jij van mij hebt gekregen op onze clubavond komen ook uit de racewereld.
Hoe jij erbij komt dat die filterzakjes die ik verkoop niet werken snap ik even niet, tot op heden heb ik nog nooit klachten gehoord over die zakjes, dereden dat ik ze verkoop is omdat Sandor met de verkoop is gestopt en die heeft er zeker een paar duizend verkocht en die heeft nooit geen klachten gehad.
De Filterzakjes zijn wit als ze nieuw zijn na verloop van tijd worden ze bruin door de brandstof, net zoals je brandstof leidingen, die worden ook bruin na verloop van tijd.
Als je iets zegt over een produkt of het nu positief of negatief is, moet je er zeker van zijn dat je geen kletspraatje de Wereld in schrijft.
@Tandango
Ten eerste sluit ik mij aan op de reactie van PJ.
Dat een filterzakje niet werkt op basis van 1 ervarng dat kun je niet zeggen, dat is net zoals: ik hoorde dat het morgen gaat regenen, maar het kan ook droog blijven hoor, dat zijn van die verjaardagfeestjes verhalen, oftewel indianen verhalen.
Dat ik UAT verkoop en ook de alu montage beugels en losse filterzakjes voor de UAT, dat is iedereen wel bekend denk ik.
Gr Japioo