Dat zou mooi zijn. Ik hoor graag van je.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben op zoek naar een keramische condensator die oa Tamiya gebruikte op hun rs380 motortjes. Type (B) 472 k
Kan iemand mij daaraan helpen ?
Bvd Stephan
Dank je wel. Wil er nog wel even op wijzen dat al mijn reacties op je vraag zijn gedaan voor er duidelijk werd dat je exact dezelde condensator zocht. Als de antwoorden voor jou niet passend waren, dan ligt dat aan de formulering van je vraag in je eerste bericht.
Ik heb overigens exact de goede condensator, maar dan wel met een complete series 1 Rough Rider er aan vast.(en die gaat voorlopig de deur niet uit)
Wat vreemd dat ze die ook.op de RS540 van een Rough rider hebben zitten. Ik ga die van mij eens even.open schroeven.
Tip 1: informeer eens op rcmagvintage.com.
Tip 2: doe dat wel in het Frans, anders krijg je vrijwel zeker nul reactie
Thx. Ga ik proberen.
Oja... en plonk.
Dank je wel. Wil er nog wel even op wijzen dat al mijn reacties op je vraag zijn gedaan voor er duidelijk werd dat je exact dezelde condensator zocht. Als de antwoorden voor jou niet passend waren, dan ligt dat aan de formulering van je vraag in je eerste bericht.
Je staat inmiddels al even op mijn negeerlijst, maar dat betekent nog niet dat ik horkerigheid laat passeren, zoals je ongetwijfeld gemerkt hebt.
Hulp- en informatie-vragen daarentegen ...![]()
Wat jammer...zoals ik al zei : Laat het los...
Je wilt van anderen dat ze het loslaten, en zelf blijf je de hork uithangen....
Dat werkt niet echt, he?
Sandscorcher mk1, ik denk dat het heel moeilijk zal zijn om die condensator met gelijke opdruk te vinden, deze dingen wisselen zo vaak van opdruk.
maar ik neem aan dat de condensator op de motor zit en onder een motorkap?
je soldeert een gangbare condensator, zelfde waarde, op de motor met de waarde niet zichtbaar, en niemand ziet het verschil.
groetjes Piet
Gewoon even alles vanaf het begin lezen. Misschien wordt dan duidelijk wie de Hork is. ...wat ik doe is antwoorden.
Maar goed. Ik denk niet dat wij er uit komen samen als jij je mening al gevormd hebt....
Ik heb condensatoren (op waarde gesorteerd) in vakjes liggen en een kistje vol ongesorteerde onderdelen met heel erg veel (voor mij ontelbaar) keramische condensatoren.
Geen idee of datgene wat je zoekt er tussen zit. Het is wel voornamelijk materiaal "uit de vorige eeuw". Mocht je het vinden, mag je het uiteraard gratis meenemen.
Je bent van harte uitgenodigd om eens te komen zoeken (kan je gemakkelijk een dag kosten en uiteindelijk toch niets opleveren).
Bij interesse stuuur je maar een PB (conversatie).