Keil Kraft Vintage en Classics DOE OOK MEE !!

Krijg ik van een Keil Kraft fan een linkje en zie dat het spul op voorraad is.
Was al eerder van plan een poging met rubber en RC te doen, dus:goal

Twee-keer op toevoegen aan mandje gedrukt en hoppa nu zijn er twee schatjes onderweg.

keilkraft-ajax-1__80691.1623159100.jpg

keilkraft-gypsy-1__42442.1623159191.jpg

We hebben nog even wat tijd :banana::banana::banana: voor de eerst volgende meeting in Mei.
Maar misschien goed om te weten :hammer:dat deze in het teken staat van modellen van Keil Kraft :wave
Misschien vind je :bye: het leuk om ook nog een KK model te bouwen om kans te maken op een leuk kitje.
De keuze is zoals je in de voorgaande post kunt zien, heel ruim en hoop dat er wat voor je bij zit en je mee gaat doen.:worship::yes::thumbsup:

Vreemd na mijn bericht iets van 100 keer bekeken maar geen bericht, dus twijfel nu toch of er wel Keil Kraft liefhebbers zijn.
:(:(:(:(:confused:

Jawel .... zeker wel!! :bye:
Zoals deze bijvoorbeeld:

Oz : Ladybird plan - free download (outerzone.co.uk)

Maar ..... de Amigo komt er aan, op mijn thuisclub gaan er een paar P-51jes van jouw gebouwd worden,
mijn vergrote Flying Aces Stick is nog steeds niet klaar, en, en .....
Kortom, ik kan het zo niet meer bij benen :hammer:
Oja leuk een Ladybird en dan ook nog een aantal P51 Microwarbirds dat maakt het feest helemaal compleet.

.
Leuk, lekker doorgaan zo :thumbsup:

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Shit gaat weer helemaal fout dacht van de winter wat spul af te maken maar gaat niet lukken.

Helemaal mee eens die Topper is ook echt een toppertje.

Zou zeggen laat maar komen die lijst want ben wel benieuwd of er meer toppers tussen zitten voor de liefhebbers.

Laat die leuke modellen met foto's , laat maar voorbij komen.
Maar een kitje is denk te veel en te hoog gegrepen, de Amigo 1 is tenslotte ook bijna klaar voor leveren.

Back