KDS Innova ( 550, 600 en 700)

De heli klinkt wel goed in het filmpje. Het FBL systeem ziet er nog wel wat wobbelig uit, hij "gedraagt/beweegt" een beetje als een kleinere heli.
Best een mooie machine om te zien. De tijd zal leren hoe hij zich houd.

De staart houd enorm slecht bij inspanning, breekt steeds minimaal 30º uit, wordt omschreven als "rocksolid".
De gearing en bladen maken veel lawaai en gaat tekeer als een dolle.(kan gaaf klinken, maar is het geluid wat je eigenlijk niet wil horen! ;) )
Trilt tijdens het optoeren al bijna uit elkaar en stuitert en draait...
Hij houd hem ook geen seconde op 1 plek, pitch is "all over the place" zo haal je in nederland geen brevetje op hoor.
Was maar een testhover, binnenkort heftige 3D.... ben heel benieuwd :D.
Serieus, Ik hoop van harte dat we positief verrast gaan worden door KDS.

Laatst bewerkt:
De staart houd enorm slecht bij inspanning, breekt steeds minimaal 30º uit, wordt omschreven als "rocksolid".
Inderdaad, ik zag die staart zo bewegen tussen 30 en 40 sec, later in de video weer, en had daarbij ook zoiets van hoezo "rocksolid"? Ik kan niet vliegen zoals hij wel eens laat zien maar zou over zo'n staart niet tevreden zijn, idem over die toch overduidelijke trilling bij het optoeren. Ik denk dat het eerder aan de (gehaaste?) bouw en afstelling ligt dan aan de heli. Dat 'dansen' op de skids geeft toch direct al aan dat er iets niet klopt.

Precies.
Maakt ook niet zoveel uit of het eventueel alleen "afstelling" is.
Heb ook zijn verdere vliegkunsten nog niet bekeken, maar heb denk ik al genoeg gezien in deze video ;)
Als zo iemand representatief voor het merk moet zijn, en zijn bevindingen moet terugkoppelen naar KDS terwijl hij een filmpje durft te posten met een slecht afgestelde heli op een nat dakterras...en niet duidelijk laat zien waar de meesten op wachten, een "goede" stabiele hover met een paar gecontroleerde piro's.
Een van de commentaren is "bladspoor" op de video, en hij beweert dat dat niet het geval is..OK dan..
Er komt iets meer kijken bij testen dan je denkt.
En dan twijfel ik er ook sterk aan dat er "serieus" op duur getest wordt.
Zullen de eerste kopers weer moeten gaan doen.

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit gewoon een filmpje voor de achterban. Hij geeft duidelijk aan dat de boel nog niet klaar is.. Dat filmpje komt er ongetwijfeld..

[Offtopic]
Wil er geen apart topic voor openen. Schroefjes die passen op de 450. Kun je die los bij de bouwmarkt vinden? Heb er wederom eentje dol gedraaid bij de HK450..
[/Offtopic]

Tís een beetje zoals Alishanmao werkt. Snap wel dat het wellicht niet goed overkomt als dit het eerste filmpje is wat je ziet. Volg je z'n kanaal dan is de context van z'n filmpjes wat duidelijker. Er komt 100% zeker een filmpje als de KDS klaar is en goed afgesteld. Komt het dan nog slecht over dan lezen we dat hier vast nog wel ;)

Reken maar ;)
Als iets goed is dan mag dat volop gepromoot worden.
Daar is een forum namelijk ook voor.

Laatst bewerkt:
Heb trouwens maar wat schroefjes besteld. Niet dat dure pakket. Wordt soms wat moedeloos van de HK troep.. Maar goed. We houden de moed er maar in..

Komende week zal er wel weer een KDS filmpje online komen vermoed ik.. Ben benieuwd..

Die 2de heli in de startpost met groene canopy is toch wel bloedmooi hoor.

Erg knap die spitse neus. richtprijzen?
Een goedkope mikado lijkt me wel wat ;)

blijft akelig stil hier van de KDS fans :)

Volgens die Alishanmao is de FBL controller van KDS in ieder geval ruk. Dus reken zowieso maar al op een extra 180euro voor een fatsoenlijk FBL systeem. En waarschijnlijk volgen de servos dan ook al snel.

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat met de heli. Ik sta overal voor open, mijn KDS was prima maar zou kunnen zijn dat er genoeg anderen zijn met slechtere ervaringen.

Nummer 4 van de 3D-masters, JeaHong Lee, met.... jawel.... Een KDS!

Knap werk!

En jawel hij had er MKS servos, Castle Creations 160HV en Vstabi op zitten.
Ook kon je van dichtbij zien dat ze zelfs oude features van de logo klakkeloos over hadden genomen, zoals de 2 posities voor het lager bij de staart poulie.
En het freeswerk van bijvoorbeeld de kop zag er niet uit, laat staan wat de passingen van de lagers doen.

Vliegen kon die Jeahong Lee wel.

die mannen stonden toch op 3D masters?
Mooi design vond ik wel, mooie scherpe canopy
Ze zochten wel nog verdelers voor BENELUX ;-)

blijft akelig stil hier van de KDS fans :)

Volgens die Alishanmao is de FBL controller van KDS in ieder geval ruk. Dus reken zowieso maar al op een extra 180euro voor een fatsoenlijk FBL systeem. En waarschijnlijk volgen de servos dan ook al snel.

Hoe kun je dat nu zeggen wanneer de KDS EBar nog niet eens uit is? En nee, die Alishanmao heeft die KDS Ebar ook nog niet gekregen van KDS om te testen. De testpiloot lijkt goed met de Ebar uit de voeten te kunnen met hardcore 3D, dus ik snap die opmerking niet helemaal.

Wat hij getest heeft en waarover hij ontevreden was is de FS600, ook een flybarless systeem van Chinese bodem.

Laatst bewerkt:
Back