KDS Agile 7.2

en een filmpje ;) ben ook heel benieuwd , denk zelf wel dat het een heel degelijk ontwerp is geworden. :D

Nick

De buit is binnen en de beurs is leeg . Ben weeral gelukkig :D
full
full
full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Het ziet er allemaal super uit moet ik zeggen =)

Je vliegt zo te zien ook met Align dus ik ben benieuwd naar je mening over deze heli. En we verwachten inderdaad natuurlijk wel een bouwverslag ;)

Ok , na een klein zijspoor (blade 130x op punt stellen ) gaan we nu eens aan het serieuze werk beginnen . Ik ga geen stap voor stap foto's maken deze zijn hier te zien . Agile 7.2 build thread!!

Wel zal ik af en toe een foto plaatsen waar er evt opmerkingen zijn 8O
So long .

Reacties van mensen die met deze heli gevlogen hebben zijn super positief! Ook over de kwaliteit van de onderdelen; er zijn geen concessies gedaan. Ik volg dit draadje met spanning :D

Tail servo gemonteerd , let op de kleine uitsparing waar de servo draad weer binnen de romp geleid wordt . Fijn detail . :cool:
full

Nog wat vooruitgang eerste cyclic servo gemonteerd , NSK roulementen , en 2 tray's , 1 voor FBL unit en 1 voor esc :D
full

ik zou echt niet zo langzaam kunnen bouwen, als ik eenmaal achter mijn bureau zit dan moet ik ook door. ook in de winter is het vliegweer :)

We zijn om vijsjes geweest bij onze lokale doe het zelf winkel :p en we zijn weer een stapje verder . Bij de combo deal zat een 5020-450 motor bij . Iemand ervaring met deze motor :confused: Zou ook bestemd zijn voor Logo 600 . Ik ga deze gebruiken in combinatie met Kontronik jive 80 HV .
Heren 3D vliegers ik hoor jullie al dat dit nie voldoende is en ben akkoord maar ik ben gewoon sportvlieger .
full
full

jij hebt wel lef :mrgreen:

die kleine stukjes ijzer zo vlak bij de motor..
ik heb al op een stuk vagere manieren bouten en moeren in een motor zien verdwijnen..

En dat gaat echt sneller dan je denkt, ik zou even goed met een zaklampje door je motor heen kijken of er niet iets in zit..

Back